Dexist Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Zou ik ook op de whitelist mogen ? Mcnaam: Acxy Heb je er op gezet Reageren
thebig Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Ik heb me net een halfuurtje bezig gehouden met Zombie Villagers terug om te vormen naar gewone Villagers. Deze keer had ik alle voorbereidingen al genomen, dus geen domme despawn meer: Beetje zonde dat de eerste weer een cleric is, die lopen met hoopjes rond in de echte village. Bovendien is hij ook niet de voordeligste met zijn trades (38 zombie flesh voor een emerald, waar er in de village clerics rondlopen die het voor 36 al doen). Zo nadelig is het nu ook niet, dus ik heb 'm maar gewoon gehouden. Nu moet ik tenminste niet meer 200+ blocks lopen naar die village om emeralds te krijgen. Dit is echter niet de enige villager die ik heb kunnen omvormen. Ik heb nog een tweede kunnen afzonderen en dat is een Librarian geworden. Net wat ik nodig had om aan een name tag te komen dus. Al ga ik hem wel eerst wat moeten unlocken. Trades zijn voorlopig 25 paper voor een emerald en je kan Knockback II van 'm krijgen voor 24 emeralds. Ik weet niet of dat goed is in Librarian-termen, ben nooit echt into trading geweest. Dit waren dan ook mijn eerste twee zombie villagers ooit die ik genezen heb. Helaas staat hij hier nog niet op de foto, om een of andere vage reden wou hij niet weer terug door de portal gaan. Als je dus een ingekapselde Librarian in de Nether tegenkomt: laat 'm maar rustig zitten. Wat de zombies betreft: ze tracken inderdaad de villager vanop een afstandje. Echter kunnen ze niet tegen het water in gaan en heeft dat dus helemaal geen effect op de farm. Reageren
Dexist Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Ach in principe hebben we een oneindige bron van rotten flesh. Is het ook zo dat na verloop van tijd een villager niks meer heeft om te traden? En dan bedoel ik niet dat ie tijdelijk geblokkeerd is. Reageren
thebig Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Zoals ik al zei: ik ben nooit echt into trading geweest. Echter denk ik dat elke villager in principe alles oneindig kan blijven ruilen. Soms kan een trade inderdaad tijdelijk worden geblokkeerd. Naar wat ik weet zijn er twee manier om dit op te lossen: ofwel heeft de trade hem een level hoger gemaakt, waardoor er nieuwe trades vrij komen en alle geblokkeerde trades weer beschikbaar worden. Natuurlijk werkt dit na een tijdje niet meer, want er zijn maar een beperkt aantal voorwerpen die te traden zijn, op een moment kan je alle slots gebruiken en levelt de villager niet meer. Normaal gezien zou een trade dan weer beschikbaar moeten worden als je een paar keer een andere trade gebruikt bij een villager. Reageren
Together Geplaatst: 26 juli 2015 Rapport Geplaatst: 26 juli 2015 Wat is er aan de hand met de server? Reageren
Dexist Geplaatst: 26 juli 2015 Rapport Geplaatst: 26 juli 2015 Ezra is bezig met het fiksen, en zorgen dat er geen lag is meer is Online eta soon. Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 juli 2015 Rapport Geplaatst: 26 juli 2015 Krijg ik wel vergoeding voor mijn 3 + 3 + 1 + 2 diamonds? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 juli 2015 Rapport Geplaatst: 26 juli 2015 Krijg ik wel vergoeding voor mijn 3 + 3 + 1 + 2 diamonds? Ja, als je wilt zelfs met een Fortune 3 boek. Reageren
thebig Geplaatst: 26 juli 2015 Rapport Geplaatst: 26 juli 2015 En mijn superzeldzame Fortune X pickaxe dan? :o >=D Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 juli 2015 Rapport Geplaatst: 26 juli 2015 Bij Ezra Insurance krijg je tot max. Fortune III vergoed... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 Nieuwe server IP ---> 178.32.34.212 Zelfde regels gelden, er is geen nieuwe wereld, het is nog steeds de zelfde wereld als de vorige was. Hoeft niemand overnieuw te beginnen. Als je niet op de whitelist staat, stuur Dexist, thebig of mij een PM met je MC naam en je komt erop te staan. Reageren
aron24 Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 Ik post het gewoon hier, mag ik op de whitelist? MC-naam Endanda. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.