aron24 Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 Net even gespeeld en nu al full iron. In die ene cave ligt omzettend veel iron, ik heb 42 meegenomen. Kaar je kunt daar vet veel vinden, binnenkort op zoek naar diamonds. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 Net even gespeeld en nu al full iron. In die ene cave ligt omzettend veel iron, ik heb 42 meegenomen. Kaar je kunt daar vet veel vinden, binnenkort op zoek naar diamonds. Iron is inderdaad niet lastig te vinden. Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 (bewerkt) Volgens mij ben ik de eerste die een Slime gevonden heeft. Met volle maan even in het moeras op jacht. Toch 7 slimeballs. Ik dacht er ook een te horen ondergronds, maar het geluid leek van ver te komen en ik kon 'm ook niet vinden. Ik heb nu al een paar chunks afgegraven in de hoop dat ten minste eén ervan een slime chunk is. Edit: @aron: zou je a.u.b. je boomhut naar ergens anders willen verhuizen? Me dunkt dat de wereld groot genoeg is. Bewerkt: 11 augustus 2015 door Big Boss Reageren
aron24 Geplaatst: 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2015 (bewerkt) Volgens mij ben ik de eerste die een Slime gevonden heeft. Met volle maan even in het moeras op jacht. Toch 7 slimeballs. Ik dacht er ook een te horen ondergronds, maar het geluid leek van ver te komen en ik kon 'm ook niet vinden. Ik heb nu al een paar chunks afgegraven in de hoop dat ten minste eén ervan een slime chunk is. Edit: @aron: zou je a.u.b. je boomhut naar ergens anders willen verhuizen? Me dunkt dat de wereld groot genoeg is. Prima, het was vooral tijdelijk Ik had even snel wat gemaakt. Bewerkt: 12 augustus 2015 door aron24 Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2015 Succes! Trouwens, als ik zeg ergens anders dan bedoel ik niet 10 blokken verderop. De dark oak bomen die je omgehakt hebt waren mijn privé voorraad hout. Ik heb speciaal die soort gekozen omdat je er makkelijk veel van krijgen zonder een overdaad aan bladeren. Reageren
aron24 Geplaatst: 13 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2015 Oh, ik gebruik die bomen ook altijd om diezelfde reden. Maar ik veel best van nieuwe plante. Aangezien ik veel van die kiemen heb. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 13 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2015 Mag ik ook op de server? MC Naam: xCrazyShotgun Reageren
Dexist Geplaatst: 14 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2015 Zo ook weer terug van vakantie, binnenkort ben ik ook weer actief op de server En btw ezra big en ik hebben geen rechten om iemand te whitelisten Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2015 En btw ezra big en ik hebben geen rechten om iemand te whitelisten Fixed, nu dus wel. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2015 Mag ik ook? Jij staat er al een tijdje op hoor! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 14 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2015 Oh sorry! Had het niet gemerkt. Zal morgen ff online komen Reageren
thebig Geplaatst: 15 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2015 (bewerkt) Er is nu ook een enderfarm, maar de bouw ervan was gewoon een grote derp. De brug maken naar een platform was geen probleem, maar vanaf daar begon alle ellende. Man man man Ben er daarnet achter gekomen dat het spawnplatform 20 blocks hoger moet zijn. Het platform verhogen is geen probleem, maar die endermite daar krijgen neemt zijn tijd. De enderfarm werkt nu dus even niet. Ik ben met de verhuis bezig, maar aangezien dat beestje kan stikken in tracks die naar boven gaan (zo is Freddie, de eerste endermite, gestorven) moet ik echt voorzichtig te werk gaan. Bewerkt: 15 augustus 2015 door thebig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.