Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Iron Golem farm werkt, Pigman farm werkt (Je moet wel een tijdje AFken wil je een hoog aantal goud ivm. de spawnrates), Enderman farm werkt te goed (Is er nu een dag, al bijna 3 double chests vol pearls), Slime farm werkt, en zo zullen er vast nog wel wat bijkomen! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Vanochtend doordat een blok wegging in de lava gevallen en mijn diamond pickage en sword kwijtgeraakt.

Bewerkt: door aron24
Geplaatst:

Vanochtend doordat een blok weer ging in de lava gevallen en mijn diamond pickage en zowel kwijtgeraakt.

Wat? :7

Geplaatst:

Vandaag druk verder gewerkt aan de ender farm: eerst een heel spawnplatform verhogen, dan proberen een endermite naar boven te brengen, een nieuwe endermite spawnen, dan alles verder afwerken en vervolgens gemaakt dat als je terugrijdt van de enderfarm je meteen in de portal wordt geworpen thumbsup2.gif

Enderman farm werkt te goed

Ja, is wel waar. Ik had even mijn twijfels bij de spawnrate, maar eens dat middelste platform weg was en de rest met water was bedekt, viel dat heel goed mee.

Vanochtend doordat een blok wegging in de lava gevallen en mijn diamond pickage en sword kwijtgeraakt.

Rot. Ben gisteren ook mijn Eff IV Unbr III kwijtgeraakt toen ik in de void viel. Vandaag heb ik er bijna een hele Eff IV pickaxe doorgewerkt, moet ik dringend eens unbreaking op zetten.

Geplaatst:

Efficiency pickaxe in de Nether. Brrrrrrrrrrrrrrr :7

Blaze crusher is nu ook af, dus we hebben een eindeloze voorraad aan beter fuel.

Geplaatst:

Ik heb je net toegevoegd. Als alles goed is, zou je er nu op moeten kunnen. Je gaat iemand eens moeten vragen om je wegwijs te maken.

Geplaatst:

Het werd tijd voor de eerste prank. Het was wel uitgelopen op een gevecht, waarin ik gekilled werd. Daarna heeft Big Boss volgens mij de server geragequit. :puh:

23rabrn.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...