thebig Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2015 Dacht ik even wat gold te minen, val ik opeens in een lavapoel. Kalm gebleven en enderpearl gesmeten. Enderpearls ftw echt, top dat er nu eens eindelijk een enderfarm op een server is en we er zat hebben. Voor de rest is de minesessie op zijn zachtst gezegd voorspoedig verlopen. Alles in ore-vorm heb ik in een klein halfuurtje bij elkaar kunnen schrapen. Moet een van mijn beste minesessies ooit zijn, als het niet gewoon de beste is. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2015 Ik heb net een cacoa bean farm gebouwd bij spawn. Als ze klaar zijn druk je op de knop en word ie geharvest door de boomstam omhoog en omlaag te laten gaan. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2015 Zou ik op de whitelist mogen dan, zo ja, dan is dit m'n MC-naam: lastcastle. Reageren
thebig Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2015 Ik heb je op de whitelist gesmeten, je zou er nu op moeten kunnen Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2015 Zet mij er ook maar op! alaska1001 Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2015 Het werd tijd voor de eerste prank. Het was wel uitgelopen op een gevecht, waarin ik gekilled werd. Daarna heeft Big Boss volgens mij de server geragequit. Reageren
Dexist Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2015 Zet mij er ook maar op! alaska1001 Lukt niet :O, is het een legitiem minecraft account? Of toevallig toch een andere naam? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2015 Zet mij er ook maar op! alaska1001 Lukt niet :O, is het een legitiem minecraft account? Of toevallig toch een andere naam? Al zet je 'JeMaIsDik' op de whitelist dat werkt gewoon, hoor. Doe je wel /whitelist add alaska1001 Reageren
thebig Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2015 Het werkt inderdaad niet, Dexist en ik hebben het al enkele keren geprobeerd daarnet en ik probeer het nu ook. Ik heb de whitelist al gereloaded, even aan en uit gezet, even van de server gegaan, maar het lijkt niet echt te helpen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2015 Kai, zou je aub asap een poging willen doen om in te loggen? Heb een UUID nodig maar die zie ik alleen in de console als je probeert in te loggen. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2015 Is natuurlijk logisch dat jullie me niet konden vinden. Ik heb namelijk de verkeerde naam doorgegeven. Mijn MC-naam is Kaitjee1998 Reageren
Dexist Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 Mooi om te zien dat er weer activiteit is/komt Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 Normaal gesproken zou ik ook nog wel even langskomen maar mijn computer liep gister vast en ik krijg hem nu niet meer aan de praat. Hij blijft oneindig lang aangeven dat hij schijffouten aan het herstellen is . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.