Big Boss Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 Auto-restarter toevoegen in het geval van een crash? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 Auto-restarter toevoegen in het geval van een crash? Zal vanavond kijken wat ik kan doen. Reageren
aron24 Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Ik kan er niet op de server, waarschijnlijk zal ik Java moeten updaten. Reageren
Dexist Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Ok dan moet je dat doen . Reageren
aron24 Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Ok dan moet je dat doen . Vergeet ik de hele tijd, weet ook niet precies hoe je dat moet updaten. Reageren
Together Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Gewoon naar de site gaan en op downloaden klikken? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Gewoon naar de site gaan en op downloaden klikken? Jep, en als er een versie van java opstaat verwijderd 'ie die en installeert ie de nieuwe... Zo lastig is t toch ook niet? Reageren
aron24 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 (bewerkt) Gewoon naar de site gaan en op downloaden klikken? Jep, en als er een versie van java opstaat verwijderd 'ie die en installeert ie de nieuwe... Zo lastig is t toch ook niet? Ik heb het al, je moet die versie ook aanpassen in minecraft zelf. Daar ging het mij om. Bewerkt: 21 augustus 2015 door aron24 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Ik speel nogsteeds op 1.8(.0) zelf, dus niet op 1.8.7. Reageren
thebig Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Wat een geluk heb ik vandaag. Ik had coal blocks nodig als versiering voor mijn huis, dus ik ging erop uit met mijn Fortune III pickaxe. Ik besloot in mijn oude mijn te gaan, want daar had ik amper iets van coal gemined. Toen ik een grote pocket minede kwam ik 5 diamond ore tegen. Mooi meegenomen. Later weer 8 diamond ore. Prachtig. En Ezra had blijkbaar in het midden van één van mijn gangen een kamer gemaakt. Daar wou ik dus een gangetje rond maken en toen kwam ik nogmaals 8 diamond ore tegen. 21 in totaal dus, met mijn Fortune III goed voor 46 diamonds. Daarna wat gaan enchanten en reparen. Momenteel heb ik dus 2 Silk Touch pickaxes en 2 Fortune III pickaxes. Verder ook resperation op een helm en depth strider op boots weten te zetten. Totaal niet mijn bedoeling om al die dingen te doen, maar het gebeurde zomaar. Reageren
AXIO Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Wat Zou ik binnenkort even een silk touch voor een aantal seconden mogen lenen? Reageren
thebig Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Daartegenover staat wel dat ik er nog altijd niet (opnieuw) in geslaagd ben een simpele Eff IV, Unbr III te krijgen, zonder al die andere zooi erop. Water temple time. Indeed Wat Zou ik binnenkort even een silk touch voor een aantal seconden mogen lenen? Geen probleem. Vraag maar eens als je me online ziet. Reageren
aron24 Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Wat een geluk heb ik vandaag. Ik had coal blocks nodig als versiering voor mijn huis, dus ik ging erop uit met mijn Fortune III pickaxe. Ik besloot in mijn oude mijn te gaan, want daar had ik amper iets van coal gemined. Toen ik een grote pocket minede kwam ik 5 diamond ore tegen. Mooi meegenomen. Later weer 8 diamond ore. Prachtig. En Ezra had blijkbaar in het midden van één van mijn gangen een kamer gemaakt. Daar wou ik dus een gangetje rond maken en toen kwam ik nogmaals 8 diamond ore tegen. 21 in totaal dus, met mijn Fortune III goed voor 46 diamonds. Daarna wat gaan enchanten en reparen. Momenteel heb ik dus 2 Silk Touch pickaxes en 2 Fortune III pickaxes. Verder ook resperation op een helm en depth strider op boots weten te zetten. Totaal niet mijn bedoeling om al die dingen te doen, maar het gebeurde zomaar. En dan te bedenken dat ik al uren heb gemined en nog geen dia tegenkwam. Ik zou één zo'n fortune goed kunnen gebruiken. Reageren
Dexist Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Daartegenover staat wel dat ik er nog altijd niet (opnieuw) in geslaagd ben een simpele Eff IV, Unbr III te krijgen, zonder al die andere zooi erop. Water temple time. Indeed Wat Zou ik binnenkort even een silk touch voor een aantal seconden mogen lenen? Geen probleem. Vraag maar eens als je me online ziet. Qua armor moet ik nog alleen depthstrider en dan ben ik good to go voor de temple. Deze week ergens ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.