Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Fortune helpt je niet om dia te vinden, enkel om er meer te krijgen. Dus zelfs al had je een fortune, had je nog altijd geen ore om er meer uit te krijgen :puh:

Ik raad je aan gewoon wat grotten te zoeken en tussen levels 11-13 met elke keer 3 blocks tussen zo ver mogelijk in de rots te kappen als je kan. Zo vind ik er normaal een heleboel.

Deze week Ocean Monument is goed. Moeten we er wel eerst een vinden :puh:

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wil je nu iets weten? Ik ging wat extra dirt zoeken in de grot die er letterlijk onder door loopt, maar vond in plaats daarvan een mineshaft. Die dingen spawnen ook met bosjes.

Geplaatst:

En na veel werken:

neWTf7N.jpg

Volgende stap: hele monument afbreken. Met Eff V en Haste II gaat dat niet alleen zo klaar zijn, maar gaat het ook nog leuk zijn om te doen :puh: Vince en Ezra zitten momenteel bezig, benieuwd of ze nog wat overlaten voor mij vanavond :clown:

Geplaatst:

Nja, ik heb het misschien niet echt uitdrukkelijk gezegd hier wat we aan het doen zijn, maar aan het feit dat we de hele buitenkant hebben drooggelegd, zou je het wel moeten kunnen afleiden: we zijn een Guardian farm aan het bouwen. En dan staat dat Ocean Monument daar helemaal niets te doen. Bovendien kunnen we alles dat we wegkappen elders gebruiken :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...