Together Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 Maar maar. Waarom geen /spawn.. Dat is toch niet spelbrekend Reageren
thebig Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 Omdat gewone vanilla van tijd tot tijd ook leuk is. Het is echt al een tijd geleden dat we een server hebben gehad zonder al die plug-inmeuk. Reageren
Together Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 Ja daar heb je ook weer gelijk in. Reageren
AXIO Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Op het moment is het een leuke server zo. Veel activiteit en leuke bouwwerken en mooi compact. Zou voor straks nog wel shops of iets dergelijks willen zien zodat er ook weer meer een doel is Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 (bewerkt) Bouw een winkeltje, en ga daar dingen verkopen. De zijden van de arena hebben nog wat decoratie nodig (Cobble ziet er zo lelijk uit you know...). Bewerkt: 28 augustus 2015 door Ezra24rct3 Reageren
thebig Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Nu we eindelijk dat gebied bij het ocean monument hebben uitgedroogd, moeten we een design vinden voor een Guardian farm, of zelf iets ineen flansen. Ik heb twee dingen op youtube gevonden: Wel niet exact deze tweede, maar het algemene principe van een snelle ontsnapping voor een betere efficiëntie lijkt me wel een goed idee. Ik zat daarnet wat obsidian te minen op de plek waar ik het altijd doe. Vind ik opeens weer 4 diamonds Ik lijk ze zonder moeite te vinden op deze server. Reageren
Beltie Geplaatst: 29 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2015 Hallo ik zal ook wel een keer in de MC server mee willen spelen. MC naam is: Jef_Beltie Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 29 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2015 (bewerkt) De vereisten om de server te joinen zijn 50 posts + minsten één maand lid te zijn van het forum. Maar aangezien jij al 1 maand lid bent, hoef je alleen nog 50 berichten te behalen. Post lekker actief mee in verscheidende fora's, en je hebt het dan binnen no-time. Bewerkt: 29 augustus 2015 door .PhoeniX. Reageren
Isic Geplaatst: 29 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2015 (bewerkt) Kan ik ook op de Whitelist? Kan ik ook es komen kijken. Moet ik eerst me bureau eens opruimen zodat ik bij pc kan. In-game naam: Isic Bewerkt: 29 augustus 2015 door Isic Reageren
thebig Geplaatst: 29 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2015 Je staat nu ook op de whitelist Reageren
AXIO Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Geplaatst: 1 september 2015 (bewerkt) Sorry Aron, maar we kunnen het beste je gebouw slopen want het is echt geen gezicht wat heel erg jammer is omdat et leuke dingen zijn gebouwd. Dus even stemmen; Aron zijn cobble toren slopen, ja of nee? Bewerkt: 1 september 2015 door AXIO Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Geplaatst: 1 september 2015 (bewerkt) Ik stem voor 'Ja'. Telt mijn stem 2x mee omdat ik iedere maand geld neerdok zodat jullie kunnen spelen? Bewerkt: 1 september 2015 door Ezra24rct3 Reageren
aron24 Geplaatst: 2 september 2015 Rapport Geplaatst: 2 september 2015 Ik stem voor 'Ja'. Telt mijn stem 2x mee omdat ik iedere maand geld neerdok zodat jullie kunnen spelen? Daar zitten wel al mijn chests in, ik had geen zin om voor de derde keer een huis te bouwen waar veel moeite inzat, dus ja. Ik had al zeg ik het zelf best een mooi luichthuis gemaakt, maar die moest weg, dan heb geen zin meer om weer een halfuur in een huis te steken. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 september 2015 Rapport Geplaatst: 2 september 2015 (bewerkt) Ja, maar ik wil je er wel op wijzen dat je inmiddels 2x een regel hebt overtreden. Je hebt 2x ongevraagd op Big Boss zijn grond gebouwd, waardoor hij zijn basis aan 1 kant al heeft moeten inkorten. En het is een huis van cobblestone. Cobblestone! Het duurt langer om een stack cobble te pakken wat in nog geen 5 minuten is gedaan. Misschien kan je 1 van ons wel vragen of we je huis wat beter willen laten maken, zodat hij wat beter oogt en wat meer in de omgeving past. Trouwens, je mag pas zeggen je ergens moeite voor hebt gedaan als je met z'n 3e een water tempel hebt drooggelegd. Bewerkt: 2 september 2015 door Ezra24rct3 Reageren
Dexist Geplaatst: 2 september 2015 Rapport Geplaatst: 2 september 2015 Maak de toren van smoot stone of stone brick. Dat is al beter Paar raampjes erin, dakje er op en klaar Zal vast wat beter ogen. Of maak je "toren" buiten het spawn gedeelte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.