Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zo erg is dat nu ook weer niet. Cobblestone is trouwens fijn om mee te bouwen. Wel in combinatie met andere materialen, natuurlijk. Gewoon een frame er rond bouwen met logs kan al veel helpen. Verder creatief gebruik maken van alle soorten planks, fences en stone bricks. Zie mijn gebouwen. Allerhande soorten stairs geven gebouwen ook meer feel.

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ja, maar ik wil je er wel op wijzen dat je inmiddels 2x een regel hebt overtreden. Je hebt 2x ongevraagd op Big Boss zijn grond gebouwd, waardoor hij zijn basis aan 1 kant al heeft moeten inkorten. En het is een huis van cobblestone. Cobblestone! Het duurt langer om een stack cobble te pakken wat in nog geen 5 minuten is gedaan. Misschien kan je 1 van ons wel vragen of we je huis wat beter willen laten maken, zodat hij wat beter oogt en wat meer in de omgeving past.

Trouwens, je mag pas zeggen je ergens moeite voor hebt gedaan als je met z'n 3e een water tempel hebt drooggelegd.

Waar kom ik weten dat het zijn grond was. Stond nergens. Dus ja, hoe moet ik dat dan weten. Als één van jullie het huis beter wilt maken, vind ik het prima.

Geplaatst:

Alsublieft. :puh: Je enchantment kamer is te bereiken via een gang onder de trap, kan niet missen. Daar zitten ook nog 4 double chests. Je eigen chests heb ik niet aangeraakt. Enchant tafel heb ik trouwens naar level 30 geupgrade.

Geplaatst:

Alsublieft. :puh: Je enchantment kamer is te bereiken via een gang onder de trap, kan niet missen. Daar zitten ook nog 4 double chests. Je eigen chests heb ik niet aangeraakt. Enchant tafel heb ik trouwens naar level 30 geupgrade.

Thanks

Geplaatst:

Guardian Farm gaat zo'n 500 gold ingots nodig hebben om te maken. Daarom mag iedereen altijd gold doneren. Want serieus: wat ga je anders met gold doen? Armor maken? Tools maken? Nee, het enige wat je ermee doet is het in een chest laten liggen en het vergeten. Dan kan je er evengoed iets nuttigs mee doen :tu:

Geplaatst:

Guardian Farm gaat zo'n 500 gold ingots nodig hebben om te maken. Daarom mag iedereen altijd gold doneren. Want serieus: wat ga je anders met gold doen? Armor maken? Tools maken? Nee, het enige wat je ermee doet is het in een chest laten liggen en het vergeten. Dan kan je er evengoed iets nuttigs mee doen :tu:

Ik weet een leuke deal, als ik wat dia kan krijgen, wil ik al mijn gold en ingots(als ik die heb) wel afstaan.

Geplaatst: (bewerkt)

Hahaha. xD

Ergens in het verleden gebruikte ik herhaaldelijk 'gold' voor praktische spullen o.a. armor, wapens enzovoorts. Dus het wil niet gelijk zeggen dat het niet 'nuttig' is. Goed, het is maar net voor welke doeleinde(n) je wilt gebruiken. Ik kom bovendien zo nog even een kijkje nemen op de server.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst:

Guardian Farm gaat zo'n 500 gold ingots nodig hebben om te maken. Daarom mag iedereen altijd gold doneren. Want serieus: wat ga je anders met gold doen? Armor maken? Tools maken? Nee, het enige wat je ermee doet is het in een chest laten liggen en het vergeten. Dan kan je er evengoed iets nuttigs mee doen thumbsup2.gif

Je vergeet golden carrots voor NIght Vision potions en het fokken van paarden, en golden apples voor het curen van zombies. Waarvoor heb je trouwens goud nodig voor een guardian farm?

We komen er wel... :7 2 double chests vol met logs, hebben we dat iig gehad.. :7

Bewerkt: door Ezra24rct3

Nou, ik heb de iron farm denk ik gesloopt... :$ Heb net een 3e model gemaakt, 1 volgens een guide, en als die niet werkt, geef ik op. :7

Nou, net op het moment dat ik op Bericht Plaatsen druk spawned er een golem... Deze werkt wel, snap alleen niet waarom de andere grote die ik 2 dagen geleden heb gebouwd niet werkt...

Bewerkt: door Ezra24rct3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...