Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Deze werkt wel, snap alleen niet waarom de andere grote die ik 2 dagen geleden heb gebouwd niet werkt...

Zitten er niet gewoon te weinig villagers in? Ik heb eens zo'n hokje opengebroken en ik telde er slechts 3. Lijkt me veel te weinig om golems te laten spawnen.

Maandag ga ik trouwens verder met de Guardian Farm. Gold donaties zijn nog altijd welkom.

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Deze werkt wel, snap alleen niet waarom de andere grote die ik 2 dagen geleden heb gebouwd niet werkt...

Zitten er niet gewoon te weinig villagers in? Ik heb eens zo'n hokje opengebroken en ik telde er slechts 3. Lijkt me veel te weinig om golems te laten spawnen.

Nee, bij de andere zaten er ook maar 3 in 1 cup. 12 in totaal, en je hebt er minimaal 10 nodig om te zorgen dat ze het als een dorp herkennen. Toen ik ging minen heb ik trouwens in totaal 2 stacks en 16 losse gold gevonden. Heb ze al gesmolten. Ik geef ze aan je als we elkaar weer treffen! :bier:

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Ik heb de schade gezien maar ik dacht dat je het zelf had veroorzaakt. De bomen in je basis vind ik wel mooi in basis :puh:

Geplaatst:

Wie had er zitten kloten met de chicken cooker? Als je grapjes wil uithalen, zorg er dan misschien voor dat je geen lag machines maakt: meer dan 200 entities in de buurt van spawn, was niet echt optimaal.

Geplaatst:

Nog maar eens een update van de Guardian farm:

waDNdCN.png

Ik heb nog altijd een beetje gold nodig, dus dat is altijd welkom. Hulp mag ook altijd, want vanaf nu is het vooral veel blocks plaatsen.

Geplaatst:

Wie had er zitten kloten met de chicken cooker? Als je grapjes wil uithalen, zorg er dan misschien voor dat je geen lag machines maakt: meer dan 200 entities in de buurt van spawn, was niet echt optimaal.

:@ :@

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik inlog val ik langzaam naar beneden en/of zie ik alleen maar zwart om me heen maar wel me inventory en hand enz. Is er wat met de server of ligt dit aan mij?

qnvapt.jpg

Bewerkt: door AXIO
Geplaatst:

Wauw... :7 Zoiets heb ik dus nog nooit meegemaakt, noch zou je het willen doorstaan. De grote vraag is nu waar die hindernis aan lag.

Geplaatst:

Wauw... :7 Zoiets heb ik dus nog nooit meegemaakt, noch zou je het willen doorstaan. De grote vraag is nu waar die hindernis aan lag.

Zo te zien heb jij niet op de V1 server met deze map gespeeld, daar gebeurde dit 24/7. :7

He, poep. Wanneer verwacht je dat het opgelost is?

Als we de oorzaak hebben waarom de CPU voor 100% word gebruikt. Voorheen zat hij rond de 50%, maar sinds er een grappenmaker online is geweest zijn er weer problemen. :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...