Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Er had iemand een glass block voor dispenser gezet, waardoor de kippen niet gekilld werden. Ik heb het aantal weer gereduceerd tot er zo'n 100 entities in de buurt van de cooker waren. Dit was ongeveer hetzelfde aantal als voorheen, dit gaf toen geen problemen, dus ik zou niet weten waarom het nu wel problemen zou geven. Heb er alleszins geen probleem mee dat de cooker zou gesloopt worden, maar ik betwijfel of dat het probleem gaat oplossen.

Geplaatst:

Cooker slopen lijkt mij wel een goed idee omdat ik zelf telkens lagg heb als ik er ook maar in de buurt kom. Tevens is mijn probleem opgelost door Big door F3 en A ingedrukt te houden. Vervolgens maar gestopt omdat de server was gecrasht :7

Geplaatst:

Ik heb al een eerste segment van de Guardian Farm gebouwd en na wat testen is de spanwrate praktisch nihil. Ik denk dat ik nog een paar extra segmenten ga bouwen, maar niet meer de gehele oppervlakte vol doen. Zeker niet in mijn eentje.

Geplaatst:

Wel actief blijven mensen :( Er is nog genoeg te doen!

Bij mij doet de server het heel vaak niet, dus kan ik er niet op :(

De server is (bijna) 24/7 online, dus dat zal aan jouw eigen PC/internet liggen. Java al ge-update?

Geplaatst:

Wel actief blijven mensen :( Er is nog genoeg te doen!

Bij mij doet de server het heel vaak niet, dus kan ik er niet op :(

De server is (bijna) 24/7 online, dus dat zal aan jouw eigen PC/internet liggen. Java al ge-update?

Ja, andere servers doen het wel gewoon, blijft raar. Ga het zo even proberen

Geplaatst:

Ik heb zelf nog steeds dat ik de duisternis in val maar F3 en A inhouden verhelpt dat.

Ik kan er nu wel in, al had ik dit probleem ook.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb begrepen dat Ezra een nieuwe server wilt doen. Misschien eens leuk om weet samen in een berg te gaan of iets anders?

Geplaatst:

At the moment bevat de spawn een aantal plots. Die kan je claimen en daarop kan je een huis bouwen, en als t een shop plot is, ben je verplicht er een shop op te bouwen. T is een moderne feel, maar mochten jullie andere ideeen hebben mogen jullie dat ook zeggen, al zal de opening van de server wel met 1 dag uitgesteld worden. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...