Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

*mooie dubbelpost, he?*

Alright, nieuwe map gegenereerd, mooie berg gevonden, etc, etc. Ik ben nu nog mensen aan t adden op de whitelist, mocht je er nog niet opstaan zeg t dan even. ;) IP is nogsteeds 178.32.34.212:25565. Ik zal asap de vorige map uploaden!

Bewerkt: door ezra24rct3

Is d'r nog volk actief op de server? Gisteren én eergisteren nam ik héél even 'n kijkje in de hoop dat er mensen bezig waren. Spijtig genoeg was er helemaal niemand te bekennen. Na vijf minuten werd ik het (vanouds) weer beu én ging gewoon weg, aangezien ik het retesaai vond.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst:

Als je alleen komt als er iemand online os komt er natuurlijk niemand. Ik ga gewoon bezig als ik tijd heb en ik zie wel wie online komen. Ik heb inmiddels een opslag plaats voor mezelf gemaakt en ga binnenkort beginnen met huisjes bouwen etc.

Het zou trouwens ook wel eens leuk zijn een server voor een langere tijd kunnen houden zodat we ook eens grootschalig dingen kunnen bouwen.

Geplaatst:

Ik heb al een plekje geclaimd en er een gang naar gegraven.

Er lijkt me wel nog wat werk aan de inkom, die is namelijk niet al te groot. Gaan we dit nog veranderen of is dit goed voor jullie?

Anders kunnen we ook een algemene plek ergens anders maken.

Misschien kunnen we een 3x3 piston door maken bij de ingang.

idee voor een gang gemaakt.

Zag er op zich wel goed uit, al voelen de muren wel een beetje kaal aan, met enkel birch.

Geplaatst:

Ik woon zelf wat verder op de plains, misschien leuk om daar met ze allen te komen? Bruggen maken over het water etc en je kan naar elkaar toe varen EN je hebt eindelijk wat aan paarden.

In de afgelopen dagen op de (actieve*) server had ik verschrikkelijk véél gemijnd bij 'n grot die nogal aanzienlijk dicht bij lag, en achteraf dacht ik altijd dat 'ie verder weg lag. Goed, het eindresultaat mocht er wel wezen; In totaal had ik nagenoeg drie stacks iron én ongeveer twee stacks steenkool, best wel veel eigenlijk, aangezien ik plusminus 20 minuutjes bezig was. Bovendien had ik m'n 'huisje' afgebouwd, momenteel ben ik bezig met 'n fikse uitbreiding ernaast.

* Dat is in de werkelijkheid niet zo.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst:

Zonet waren er erg véél haperingen rondom de spawn, met als gevolg dat het offline ging. En, ik heb nog 'n lachwekkende screenshot;

4vg128.jpg

Sja, ik kwam dat tegen tijdens het mijnen. Toen ik net pas zag lachte ik me werkelijk kapot... :7

Geplaatst:

Geen idee wie dat gedaan heeft.

We hebben niet echt de beste seed, lijkt me. Daarstraks eventjes wat rondgetrokken en bijna uitsluitend Taiga en Extreme Hills tegengekomen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...