.PhoeniX. Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 De activiteit is naar mijns inziens mijlenver te zoeken op de Minecraft-server... Wellicht kunnen we overwegen om met 'n nieuwe map te beginnen, mits we het wel willen natuurlijk. Ik ben er in ieder geval voor. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 Deze map staat er net een maand op, dus dat is een nee. Anyway, de server is tijdelijk offline. Zodra deze weer online is zal er een leuk evenement zijn (info volgt) en zal alles wat vloeiender verlopen! Ook komt er een nieuw IP adres. Reageren
moechy Geplaatst: 3 december 2015 Rapport Geplaatst: 3 december 2015 Kut, heb ik net MC gekocht, is deze server offline Reageren
Venzio Geplaatst: 3 december 2015 Rapport Geplaatst: 3 december 2015 Is er eventueel interesse in een nieuwe server? Ik ben dan wel bereid om de kosten op me te nemen, in deze periode zullen genoeg mensen vakantie hebben (kerst) en ik ben benieuwd of er nog mensen interesse hebben voor een server. Het zou vooral vanilla zijn, gekke plugins doe ik niet aan. Mocht Ezra zelf verder willen gaan, dan vind ik dat ook geen probleem. Ezra gaat door. Reageren
thebig Geplaatst: 3 december 2015 Rapport Geplaatst: 3 december 2015 Ik ben altijd te vinden voor een server. Ik amuseer me sowieso in mijn eigen wereldje in single player, maar multiplayer is sowieso leuker. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 december 2015 Rapport Geplaatst: 3 december 2015 (bewerkt) Over ongeveer 3 uur is hij weer online! Alleen moet ik de vorige map (De ene met de spawner naast spawn, etc.) erin zetten of deze berg erin houden waar amper voortgang is gemaakt? @Venzio: Heb vorige week nog betaald voor deze maand. Bewerkt: 3 december 2015 door ezra24rct3 Reageren
moechy Geplaatst: 3 december 2015 Rapport Geplaatst: 3 december 2015 Dan kom ik zometeen eens een kijkje nemen in de server ^^ Reageren
3L1077 Geplaatst: 3 december 2015 Rapport Geplaatst: 3 december 2015 Ik heb wel zin om een nieuwe map te beginnen maar das geen optie zeker? Reageren
thebig Geplaatst: 3 december 2015 Rapport Geplaatst: 3 december 2015 Mij maakt het niet zoveel uit. Ik had wel inspiratie om iets te bouwen in de vorige map, maar ben er nooit helemaal toe gekomen. Ik denk trouwens dat niemand echt veel had op die server, dus het is niet alsof andere mensen veel achterstand zouden hebben. Die map daarvoor is voor mij evengoed. Dan staan we als hele server een stuk verder. Reageren
aron24 Geplaatst: 3 december 2015 Rapport Geplaatst: 3 december 2015 Mij lijkt een server waar je zoveel survival als minigames doen wel tof, maar in hoeverre is dat mogelijk. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 3 december 2015 Rapport Geplaatst: 3 december 2015 (bewerkt) No! Géén nieuwe speelwereld please! Ik heb op dit moment verschrikkelijk veel grondstoffen verzameld. (Drie stacks ijzerstaven én vijf stacks steenkool, uit m'n hoofd gerekend.) Daarnaast was bijna niemand zó gevorderd op 't huidige map, dus m'n stem is absoluut een dikke nee.. Tenslotte valt er nog superveel gebied te verkennen... Bewerkt: 3 december 2015 door .PhoeniX. Reageren
moechy Geplaatst: 3 december 2015 Rapport Geplaatst: 3 december 2015 Ik zat vroeger (in de alpha-tijd) samen met bierbuikje en nog wat volk van hier op een server. Daar was een dorpje en ieder had zijn eigen huis (in mijn geval was dat een kasteel ), er was ook een bibliotheek en een gemeentehuis en dat soort dingen . Ik weet niet of dat een idee is om op te zetten? Reageren
thebig Geplaatst: 3 december 2015 Rapport Geplaatst: 3 december 2015 Als jij de savegame nog hebt Volgens mij heeft Bierbuikje daar nog een filmpje over gepost. Is het dit toevallig? No! Géén nieuwe speelwereld please! Ik heb op dit moment verschrikkelijk veel grondstoffen verzameld. (Drie stacks ijzerstaven én vijf stacks steenkool, uit m'n hoofd gerekend.) Daarnaast was bijna niemand zó gevorderd op 't huidige map, dus m'n stem is absoluut een dikke nee.. Tenslotte valt er nog superveel gebied te verkennen... Dat kan ik evengoed zeggen over de server daarvoor. Daar had ik zowat een halve stack diamond blocks en hadden we een ironfarm die ons met iron voorzag. Dat lijken me zaken die me niet echt mogen meespelen. Daarbij lijkt het me veel interessanter ofwel een map te hebben waar we al heel ver stonden, ofwel gewoon een nieuwe map. Niet een map waar enkelen al het een en ander hadden. Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 december 2015 Rapport Geplaatst: 3 december 2015 Als jij de savegame nog hebt Volgens mij heeft Bierbuikje daar nog een filmpje over gepost. Is het dit toevallig? Dat was volgens mij toch nog iets later. Ik kan me nog herinneren dat ik ooit een bibliotheek heb gebouwd. Ik zal eens zien of ik nog ergens screenshots kan vinden, al vrees ik dat ze op mijn gecrashte harde schijf stonden. Mijn map voorkeur is altijd een redelijke platte map, in een gematigd klimaat en met een aantal rivieren en oceaan nabij. Ik heb een gruwelijke hekel aan extreme hills en varianten. Als ik een nieuwe SP wereld maak dan ga ik dikwijls door een dozijn verschillende seeds tot ik er gevonden heb die ik leuk vind. Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Als ik een nieuwe SP wereld maak dan ga ik dikwijls door een dozijn verschillende seeds tot ik er gevonden heb die ik leuk vind. Standaard, toch... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.