Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ezra gaf aan dat het IP-adres ging veranderen, dus dat weten we nu nog niet. Normaal zou de server gisteren online zijn gegaan zei hij hier, maar dat is blijkbaar niet het geval. We gaan dus gewoon moeten wachten tot hij een berichtje post.

Geplaatst:

Ik heb ook wel weer eens zin om mee te doen. smile3.gif

Wat bevat de server eigenlijk? Want het liefste heb ik een zo kaal mogelijke server, zonder teleports, warps en meer van die shit.

Geplaatst:

Zo'n dorp als begin dit jaar met Venetie zie ik wel zitte. En de server voor de vorige was eigenlijk ook een dorpje, of toch veel rond spawn

Geplaatst:

Dat is inderdaad iets dat we in gedachten moeten houden. Dan stem ik voor de map voor de vorige. Daar hebben we een paar farms, dan zijn we meteen die vervelende periode van het begin voorbij. Anders moeten we over een maand of wat weer helemaal opnieuw beginnen. Het is natuurlijk wel jammer voor anderen die nog niet op de map begonnen zijn dan.

Geplaatst: (bewerkt)

Staat de oude map er al op?

Heb wel weer eens zin om even ermee bezig te gaan. smile3.gif

Zou zonde zijn dat ik nu begin en straks het weer weg is. puh2.gif

Edit:

Moet wel zeggen dat dit een zeer mooie map is.

Mocht dit niet de oude zijn, bewaar hem dan als je wilt. :)

Bewerkt: door Crypteq
Geplaatst:

Ik houd de files wel, moet alleen even uitvogelen hoe ik m moet downloaden. :puh: Ik upload nu de oude map, en vervang dan de naam van de actieve map aan in spigot.yml oid. :puh: De files van die map staan er dus nog gewoon.

Geplaatst:

Ik spawnde in een random grot waar ik aan het minen was toen de server werd gesloten, maar nu wist ik niet meer hoe ik eruit moest komen :7

Server lijkt vooruitgang niet op te slaan, als ik uitlog en later weer inlog, benik weer helemaal naar die grot geteleporteerd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...