aron24 Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Wat was het IP ook alweer? Reageren
thebig Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Ezra gaf aan dat het IP-adres ging veranderen, dus dat weten we nu nog niet. Normaal zou de server gisteren online zijn gegaan zei hij hier, maar dat is blijkbaar niet het geval. We gaan dus gewoon moeten wachten tot hij een berichtje post. Reageren
moechy Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Nee ik heb gisteren gekeken met het ip dat in OP stond en daar gaf ie dat de serber offline is idd. Reageren
Crypteq Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Ik heb ook wel weer eens zin om mee te doen. Wat bevat de server eigenlijk? Want het liefste heb ik een zo kaal mogelijke server, zonder teleports, warps en meer van die shit. Reageren
moechy Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Ik zou wel zo'n dorpje willen, tenzij iedereen perse een eiland wil hebben. Reageren
thebig Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Zo'n dorp als begin dit jaar met Venetie zie ik wel zitte. En de server voor de vorige was eigenlijk ook een dorpje, of toch veel rond spawn Reageren
Dexist Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Misschien kunnen we ook nog beter even wachten met het resetten van de map tot dat versie 1.9 er is? Reageren
thebig Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Dat is inderdaad iets dat we in gedachten moeten houden. Dan stem ik voor de map voor de vorige. Daar hebben we een paar farms, dan zijn we meteen die vervelende periode van het begin voorbij. Anders moeten we over een maand of wat weer helemaal opnieuw beginnen. Het is natuurlijk wel jammer voor anderen die nog niet op de map begonnen zijn dan. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Ik zet morgen ff de vorige erop. Het is trouwens gewoon het huidige IP uit de OP. Reageren
Crypteq Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 (bewerkt) Staat de oude map er al op? Heb wel weer eens zin om even ermee bezig te gaan. Zou zonde zijn dat ik nu begin en straks het weer weg is. Edit: Moet wel zeggen dat dit een zeer mooie map is. Mocht dit niet de oude zijn, bewaar hem dan als je wilt. Bewerkt: 5 december 2015 door Crypteq Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Ik houd de files wel, moet alleen even uitvogelen hoe ik m moet downloaden. Ik upload nu de oude map, en vervang dan de naam van de actieve map aan in spigot.yml oid. De files van die map staan er dus nog gewoon. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Okay, de oude map staat erop. Ik moet alleen nog even de end fixen, maar dat is zo gedaan! Reageren
thebig Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Ik spawnde in een random grot waar ik aan het minen was toen de server werd gesloten, maar nu wist ik niet meer hoe ik eruit moest komen Server lijkt vooruitgang niet op te slaan, als ik uitlog en later weer inlog, benik weer helemaal naar die grot geteleporteerd. Reageren
Crypteq Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Goh, ik dacht dat er wel meer mensen zouden zijn, ben ik helemaal alleen Reageren
aron24 Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Ik kon er niet op en ik ga zo Sinterklaas vieren. Dus mss kom ik morgenochtend even langs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.