moechy Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Ik kom morgenmiddag wel ff langs Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 (bewerkt) Alright, dit overkomt mij altijd. De server van de server (logic) was gehacked. Dave heeft alles gereset dus moet ik de map er weer ff opnieuw opzetten. Server is dus even offline, zodat ik alles weer kan aanpassen/ploaden etc. Bewerkt: 6 december 2015 door ezra24rct3 Reageren
Beltie Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Ik zou ook graag op de server willen komen? MC naam: Jef_Beltie Reageren
Crypteq Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 De server ligt helemaal plat. Ook zit er een fout in waardoor het de positie niet onthoud waar je bent als je disconnect. Reageren
thebig Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Ok, dan hoop ik dat we zo meteen weer op de server kunnen (her)beginnen. Ik kom straks sowieso wel, dus anderen zijn ook zeker welkom om te komen. Het IP-adres staat in de openingspost van het topic, Beltie. Momenteel heeft de server even problemen, zoals je hier ziet, maar dat is zo opgelost. Ik weet niet of je nog op een whitelist moet, maar dat zal dan ook wel geregeld worden. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Dus, als ik het goed begrijp ligt/lag de server finaal eruit én moeten we (per se) vanaf vooraf aan beginnen? Ik heb daar serieus hekel aan.. Reageren
thebig Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Niks mis met de map, enkel met de server. Reageren
aron24 Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Ik kan erop een of andere reden niet op Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Dus, als ik het goed begrijp ligt/lag de server finaal eruit én moeten we (per se) vanaf vooraf aan beginnen? Ik heb daar serieus hekel aan.. Nee, ik download de mappen altijd naar m'n PC waardoor ik ze er zonder moeite erop kan zetten. Ik kan erop een of andere reden niet op Ik heb gisterenavond ook even van m'n zaterdag avond genoten, dus ik ben er nog niet aan toegekomen. Reageren
Crypteq Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Geen idee wat er aan de hand is, maar is het niet beter om voor een andere host te kiezen? Deze host ligt er volgens mij wel erg vaak uit, tijdje geleden ook al volgens mij, wat was het toen een DDOS aanval of iets dergelijks? Jammer genoeg is die niet erg stabiel. Reageren
Dexist Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 een stabiele server is altijd goed!, en dan graag zo min mogelijk plugins. Wat mij betreft alleen de nodige plugins ter bescherming(anti griefer, log van blocken etc) Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 (bewerkt) Geen idee wat er aan de hand is, maar is het niet beter om voor een andere host te kiezen? Deze host ligt er volgens mij wel erg vaak uit, tijdje geleden ook al volgens mij, wat was het toen een DDOS aanval of iets dergelijks? Jammer genoeg is die niet erg stabiel. Hopelijk is het na deze maand een andere host. Dan zal alles beter lopen, I promise. Deze aanval was trouwens gewoon puur ongeluk, maar de aanvallers hebben geduld gehad. 1000+ gefaalde login pogingen... Ik ben er nu mee bezig. Geef het een halfuurtje en de map staat er weer op. Bewerkt: 6 december 2015 door ezra24rct3 Reageren
moechy Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Server werkt nog niet, of ligt het aan mij? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Server werkt nog niet, of ligt het aan mij? Nee, mijn fout. Geef me 5 minuten Reageren
Dexist Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Ik zag crypteq er in zitten maar kon er zelf niet bij :O Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.