Ezra24rct3 Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Ik zag crypteq er in zitten maar kon er zelf niet bij :O Der staat niet dat je hebt geprobeerd in te loggen? Heb je t wel op 178.32.34.212 geprobeerd? Reageren
thebig Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Misschien zit het script dat de server automatisch herstart bij een crash er nog in. Dus 5 minuutjes wachten. Als hij er dan niet is, gaan we helaas op Ezra moeten wachten. Reageren
Crypteq Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Tot zover de server Nu maar hopen dat je bouwwerk er nog staat.Niet dat het weer gehackt is, of weet ik niet wat Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat we serieus moeten kijken naar een andere host. Dit is al de zoveelste keer dat hij eruit vliegt en er is best vaak lagg. Reageren
aron24 Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Gewoon even geen survival doen, maar minigames ofzo Reageren
thebig Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Nja, crashes zijn in het verleden wel vaker voorgekomen, maar set-backs eigenlijk nooit. Dus normaal gezien moet alles er nog wel staan wat je gemaakt hebt. Je kan ook gewoon minigames in survival doen, daarvoor moet je niet per se een andere server aanmaken. Bovendien zijn er genoeg openbare servers die minigames aanbieden. Reageren
moechy Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Tot zover de server Nu maar hopen dat je bouwwerk er nog staat.Niet dat het weer gehackt is, of weet ik niet wat Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat we serieus moeten kijken naar een andere host. Dit is al de zoveelste keer dat hij eruit vliegt en er is best vaak lagg. Ooh god no Dan is men hele jacuzzi weg Reageren
thebig Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 En ik heb nog niet eens in je jacuzzi kunnen zitten Reageren
moechy Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 En ik heb nog niet eens in je jacuzzi kunnen zitten Je wou niet Meneer was te "druk" bezig. Reageren
Dexist Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Tot zover de server Nu maar hopen dat je bouwwerk er nog staat.Niet dat het weer gehackt is, of weet ik niet wat Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat we serieus moeten kijken naar een andere host. Dit is al de zoveelste keer dat hij eruit vliegt en er is best vaak lagg. Misschien wel beter, eerder waren er ook best veel crashes, en redelijke vaak lag. Daardoor had ik het idee dat de activiteit toch wat minder werd. Mocht er een goede nieuwe host komen die een stuk minder crashes heeft en minder lag, dan zou het mooi zijn en beter voor de activiteit Reageren
moechy Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Tot zover de server Nu maar hopen dat je bouwwerk er nog staat.Niet dat het weer gehackt is, of weet ik niet wat Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat we serieus moeten kijken naar een andere host. Dit is al de zoveelste keer dat hij eruit vliegt en er is best vaak lagg. Misschien wel beter, eerder waren er ook best veel crashes, en redelijke vaak lag. Daardoor had ik het idee dat de activiteit toch wat minder werd. Mocht er een goede nieuwe host komen die een stuk minder crashes heeft en minder lag, dan zou het mooi zijn en beter voor de activiteit Toen ik 5minuten op de server zat, was het haast onspeelbaar geworden door de lagg. Ondertussen is de server nog steeds offline. Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 (bewerkt) Ezra heeft me gevraagd eventjes te kijken, zometeen doet alles het zoals het hoort. Server verplaatst + wat Tweaks doorgevoerd. Nieuw IP: 51.255.45.65. Ik heb alleen zelf geen MC dus als iemand kan bevestigen dat die goed loopt is het goed. Bewerkt: 6 december 2015 door Davedavy Reageren
Crypteq Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Ezra heeft me gevraagd eventjes te kijken, zometeen doet alles het zoals het hoort. Server verplaatst + wat Tweaks doorgevoerd. Nieuw IP: 51.255.45.65. Ik heb alleen zelf geen MC dus als iemand kan bevestigen dat die goed loopt is het goed. ja het werkt op dit ip.Waarnaartoe is de server verplaats als ik vragen mag? Naar een eigen host of een dedicated host? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.