Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zag crypteq er in zitten maar kon er zelf niet bij :O

Der staat niet dat je hebt geprobeerd in te loggen? Heb je t wel op 178.32.34.212 geprobeerd? :puh:

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Misschien zit het script dat de server automatisch herstart bij een crash er nog in. Dus 5 minuutjes wachten. Als hij er dan niet is, gaan we helaas op Ezra moeten wachten.

Geplaatst:

Tot zover de server boos.gif

Nu maar hopen dat je bouwwerk er nog staat.

Niet dat het weer gehackt is, of weet ik niet wat :clown:

Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat we serieus moeten kijken naar een andere host.

Dit is al de zoveelste keer dat hij eruit vliegt en er is best vaak lagg.

Geplaatst:

Nja, crashes zijn in het verleden wel vaker voorgekomen, maar set-backs eigenlijk nooit. Dus normaal gezien moet alles er nog wel staan wat je gemaakt hebt.

Je kan ook gewoon minigames in survival doen, daarvoor moet je niet per se een andere server aanmaken. Bovendien zijn er genoeg openbare servers die minigames aanbieden.

Geplaatst:

Tot zover de server :(

Niet dat het weer gehackt is, of weet ik niet wat clown.gif

Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat we serieus moeten kijken naar een andere host.

Ooh god no :7

Dan is men hele jacuzzi weg :(

Geplaatst:

Tot zover de server boos.gif

Misschien wel beter, eerder waren er ook best veel crashes, en redelijke vaak lag. Daardoor had ik het idee dat de activiteit toch wat minder werd. Mocht er een goede nieuwe host komen die een stuk minder crashes heeft en minder lag, dan zou het mooi zijn en beter voor de activiteit :D

Geplaatst:

Tot zover de server :(

Misschien wel beter, eerder waren er ook best veel crashes, en redelijke vaak lag. Daardoor had ik het idee dat de activiteit toch wat minder werd. Mocht er een goede nieuwe host komen die een stuk minder crashes heeft en minder lag, dan zou het mooi zijn en beter voor de activiteit icon_mrgreen.gif

Toen ik 5minuten op de server zat, was het haast onspeelbaar geworden door de lagg.

Ondertussen is de server nog steeds offline.

Geplaatst: (bewerkt)

Ezra heeft me gevraagd eventjes te kijken, zometeen doet alles het zoals het hoort.

Server verplaatst + wat Tweaks doorgevoerd. Nieuw IP: 51.255.45.65. Ik heb alleen zelf geen MC dus als iemand kan bevestigen dat die goed loopt is het goed.

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Ezra heeft me gevraagd eventjes te kijken, zometeen doet alles het zoals het hoort.

Server verplaatst + wat Tweaks doorgevoerd. Nieuw IP: 51.255.45.65. Ik heb alleen zelf geen MC dus als iemand kan bevestigen dat die goed loopt is het goed.

ja het werkt op dit ip.

Waarnaartoe is de server verplaats als ik vragen mag? Naar een eigen host of een dedicated host?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...