thebig Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Lijkt me te werken tot nog toe. IP wordt in de hoofdpost geplaatst. Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 (bewerkt) Ezra heeft me gevraagd eventjes te kijken, zometeen doet alles het zoals het hoort. Server verplaatst + wat Tweaks doorgevoerd. Nieuw IP: 51.255.45.65. Ik heb alleen zelf geen MC dus als iemand kan bevestigen dat die goed loopt is het goed. ja het werkt op dit ip.Waarnaartoe is de server verplaats als ik vragen mag? Naar een eigen host of een dedicated host? Naar een andere dedicated server van me. Ezra heeft daar een stukje van voor zijn MC server. Ik heb Ezra nu ook meer RAM toegewezen. En nee.. Natuurlijk staat die niet thuis... Bewerkt: 6 december 2015 door Davedavy Reageren
moechy Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Zo actieve dag gehad op de server vandaag. Men huis is volledig af, een mijn opgestart, tunnel naar het dorp gemaakt, en bijna alles met een pad verbonden Reageren
Crypteq Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Naar een andere dedicated server van me. Ezra heeft daar een stukje van voor zijn MC server. Ik heb Ezra nu ook meer RAM toegewezen. En nee.. Natuurlijk staat die niet thuis... [gore afbeelding] Ah, mooi. Tot nu toe helemaal geen problemen tegen gekomen, zelfs geen lag. Ben aardig opgeschoten. Heb nog even een berg gesloopt voor mijn huis. Ziet er nu niet helemaal mooi uit, maar dat komt nog. Reageren
Dexist Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Kan er ook weer zo'n minimap komen als vroeger, was toen wel leuk Reageren
moechy Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Naar een andere dedicated server van me. Ezra heeft daar een stukje van voor zijn MC server. Ik heb Ezra nu ook meer RAM toegewezen. En nee.. Natuurlijk staat die niet thuis... [gore afbeelding] Ah, mooi. Tot nu toe helemaal geen problemen tegen gekomen, zelfs geen lag. Ben aardig opgeschoten. Heb nog even een berg gesloopt voor mijn huis. Ziet er nu niet helemaal mooi uit, maar dat komt nog. Zolang je men tunnel niet sloopt is het goed! Xd Reageren
3L1077 Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Is er een whitelist? Ik ben 3L1077. Ik kom vanmiddag eens kijken denk ik. Reageren
thebig Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Daarnet even een halfuurtje naar de ondergrondse iron farm gekeken en ik heb hem werkende kunnen krijgen. Nu al een stack iron geproduceerd. We zouden de oude ironfarm nu kunnen verwijderen of er gewoon twee hebben en dus meer iron. Persoonlijk vind ik de bovengrondse zeer lelijk en bovendien op een zeer slechte plek geplaatst. Aangezien de farm toch maar net genoeg produceert om iron op een normale manier te gebruiken en niet om hele structuren met iron blocks te maken, en dat een tweede farm daar geen verandering in gaat brengen, denk ik dat het zelf beter is die bovengrondse te slopen. Bovendien denk ik dat het perfect mogelijk is om nog een paar extra verdiepingen in die ondergrondse te maken en die zijn op dit moment zelfs al uitgegraven. Reageren
moechy Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Heb ik gisteren dat pad voor niks gemaakt. idee Om daar mss een een park of iets te mzken? (Waar de huidige ironfarm staat) Reageren
Dexist Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Of gewoon daar de farm neer zetten, die we nu hebben is vrij klein Reageren
thebig Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 An sich is het geen moeite om ook daar een ondergrondse te maken. Er moet enkel ondergronds een ruimte uitgegraven worden en dan kunnen de villagers van bovenaf naar beneden gedropt worden in een nieuwe holding cell. Dan moeten er een paar air shafts op de juiste plek gemaakt worden en deuren erin en klaar is kees. Alleen heb ik niet zoveel zin om te graven, jullie mogen het altijd doen als jullie willen. Met beacon moet het wel snel gaan. Eventjes deurtjes plaatsen en air shafts graven, dat wil ik nog net doen. Reageren
Dexist Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Hoe groot moet het zijn? Vandaag heb ik geen tijd, morgen misschien nog wel even, wil dan wel helpen met graven. Reageren
thebig Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Je moet eigenlijk gewoon kijken naar waar de huidige staat en dan de rand nemen min 1 block langs elke kant, aangezien het de binnenkant is waar de golems spawnen. Als ik me niet vergis is het 18x18 groot en voor beide verdiepen een 7 à 8-tal blocks diep. Ik zou de bovenkant op zijn minst 3-5 blocks onder de oppervlakte doen, dan kan je er nog iets op zetten. Bijvoorbeeld een park, zoals moechy voorstelt. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Moeten we wel een Haste II beacon hebben. Met Haste I gaat t niet echt snel. Ik kan eventueel wel even kijken of ik Efficiency V + Unbreaking III picaxes kan maken, mocht dat nodig zijn. Reageren
thebig Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 Ik heb zelf nog een eff V unbr III liggen. Bovendien is 18x18x7 nu ook niet het grootste gat dat je kan graven, moet overkomelijk zijn met een paar man tegelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.