Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Nadat Crypteq op tragische wijze is omgekomen van de honger kwam hij er achter dat de server nu op Hard difficulty staat!

Dus bij deze voor de anderen, u bent gewaarschuwd!

De server staat op Hard. biertje.gif

Meer mobs, die sterker zijn. thumbsup2.gif

Houten deuren kunnen worden ingebeukt door zombies icon_mrgreen.gif

Je kan nu dood gaan van de honger. smile3.gif

(thebig heeft de difficulty opgeschoeft, dus alle haat mag naar hem :D)

Bewerkt: door Dexist
Geplaatst:

Wat de haat naar Big, ik had de difficulty al gisteren op hard gezet. Moet ik de spawnrates gaan opschroeven? :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, ik merkte het zelf ook al... Waarom moest 'ie zodanig op 'Hard' te komen staan? :erm: In ieder geval heb ik al 'n leuke plek uitgekozen en heb alvast 'n start gemaakt met het ontwerpen van m'n woning. Er staat bovendien wat borden op 't terrein, om zo te voorkomen dat iemand (per ongeluk) op m'n grond gebied gaat zitten kloten...

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst:

Inderdaad, het ziet er echt zeer goed uit hier! Ik kijk vooral naar het huis, maar inderdaad, de battle ziet er ook wel heel goed uit!

Geplaatst:

Lekker bezig geweest vandaag :D

Ik weet niet wie er een stuk land geclaimed heeft, maar dat stuk was nog van mij, dus je zal het wel zien, dat je ergens zult moeten bouwen :7

Geplaatst:

Ik wil weten wie hier verantwoordelijk is. Deze koeienstal is op twee dagen tijd al twee maal gegrieft. Een Creeper kan altijd wel eens voor wat schade zorgen, maar toch echt niet op deze schaal. En als dat toch gebeurt zet dat op zijn minst een bordje of probeer het te repareren.

uDFHHPN.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...