Together Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Oh,er is een nieuwe server. Zit er een whitelist op? Reageren
thebig Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Net mijn Fortune III pickaxe kwijtgeraakt toen ik Eliott aan het pranken was Gelukkig heb ik nog een andere. Reageren
Dexist Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 (bewerkt) Nadat Crypteq op tragische wijze is omgekomen van de honger kwam hij er achter dat de server nu op Hard difficulty staat! Dus bij deze voor de anderen, u bent gewaarschuwd! De server staat op Hard. Meer mobs, die sterker zijn. Houten deuren kunnen worden ingebeukt door zombies Je kan nu dood gaan van de honger. (thebig heeft de difficulty opgeschoeft, dus alle haat mag naar hem ) Bewerkt: 8 december 2015 door Dexist Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Wat de haat naar Big, ik had de difficulty al gisteren op hard gezet. Moet ik de spawnrates gaan opschroeven? Reageren
Dexist Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Yep mag van mij. En de drawdistance ook als het kan Reageren
moechy Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 (bewerkt) Blijf toch gewoon van die difficulty af... Bewerkt: 8 december 2015 door moechy Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 (bewerkt) Ja, ik merkte het zelf ook al... Waarom moest 'ie zodanig op 'Hard' te komen staan? In ieder geval heb ik al 'n leuke plek uitgekozen en heb alvast 'n start gemaakt met het ontwerpen van m'n woning. Er staat bovendien wat borden op 't terrein, om zo te voorkomen dat iemand (per ongeluk) op m'n grond gebied gaat zitten kloten... Bewerkt: 8 december 2015 door .PhoeniX. Reageren
3L1077 Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Aron24 maakt thebig af in de arena Thebigs tuinhuis Mijn lelijke huis Mijn huis met een lekkere saus op Reageren
Dexist Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Ziet er goed uit, met die shaders :O, Lijkt bijna uit een ander spel zo. Vooral plaatje 1. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Inderdaad, het ziet er echt zeer goed uit hier! Ik kijk vooral naar het huis, maar inderdaad, de battle ziet er ook wel heel goed uit! Reageren
aron24 Geplaatst: 9 december 2015 Rapport Geplaatst: 9 december 2015 Thebig had geen zijn van kans Die shaders zien echt goed uit. Reageren
3L1077 Geplaatst: 9 december 2015 Rapport Geplaatst: 9 december 2015 Vooruitgang aan het huis. Als iemand anders graag eens een screentje wilt, 20 diamonds per screen. Reageren
moechy Geplaatst: 9 december 2015 Rapport Geplaatst: 9 december 2015 Kut zeg, dat ziet er goed uit. Vooral je woonkamer aan het water. Brengt me op ideeen Reageren
moechy Geplaatst: 9 december 2015 Rapport Geplaatst: 9 december 2015 Lekker bezig geweest vandaag Ik weet niet wie er een stuk land geclaimed heeft, maar dat stuk was nog van mij, dus je zal het wel zien, dat je ergens zult moeten bouwen Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 december 2015 Rapport Geplaatst: 10 december 2015 Ik wil weten wie hier verantwoordelijk is. Deze koeienstal is op twee dagen tijd al twee maal gegrieft. Een Creeper kan altijd wel eens voor wat schade zorgen, maar toch echt niet op deze schaal. En als dat toch gebeurt zet dat op zijn minst een bordje of probeer het te repareren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.