Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb er nu de whitelist aangezet. Iedereen moet er op kunnen als het goed is. Zo niet laat het hier weten! (ezra, thebig en ik kunnen je er opzetten)

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Minecraft Kerstmis

KoiBurY.jpg

Kerst! Dexist en ik hebben vandaag de officiële kerstboom gebouwd. Deze boom staat helemaal in het thema van kerst: kerstballen, lichtjes, en zelfs pakjes eronder. Oh, en niet te vergeten, onze vriend de kerstman.

Wat is de bedoeling? Jullie kunnen allemaal meedoen. Je kunt hieronder zeggen of je mee wil doen, en dan komt je naam in een pot terecht. Eens de inschrijvingen toe zijn, gaat de pot toe, en hoor je voor wie je een kerstpakje gaat verzorgen. Dit hoeven geen diamonds ofzo te zijn, maar steek er toch moeite in! Jij wilt ook graag iets leuks krijgen. Iets unieks!

Zet hieronder:

[b][color=#ff0000]Ik doe mee aan Minecraft Kerstmis:[/color] [color=#008000]*naam*[/color][/b]

Foto's:

Crypteq en Dexist

91UpBxe.jpg

De Kerstman

ZJgfLsl.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Achja, dan doe ik (vóór deze keer) ook mee. :puh:Ik doe mee aan Minecraft Kerstmis: .PhoeniX. / lastcastle

Bewerkt: door .PhoeniX.

[colorFF0000]Ik doe mee aan Minecraft Kerstmis[/color] [color008000]aron24/Endanda[/color]

Bewerkt: door aron24
Geplaatst:

Wanneer worden de cadeau'tjes gegeven en de naampjes getrokken? Liefst niet met kerst zelf, tenzij de persoon van wie ik het naampje trek dan, kan wachten :7

Ik begon rond 14:00 's middags met de fundering van m'n woning én toen kwam ik dit tegen...

210x9o0.jpg

Wauw.. :7 Ik ben nu zéér nieuwsgierig wie 'Boer Harms' of zoiets is op de Minecraft-server. :? Maare, ik had daarnaast vooraf netjes aangekaart

dat niemand m'n landgoed mocht bewerken, in géén enkele vorm. :) Aan de andere kant heb ik momenteel 'n hele grote voedselvoorraad, dus 't

heeft wel wat positiefs opgeleverd. (Nu wil ik even terugkomen op 'n ander onderwerp..); ongeveer om 14:30 uur had ik besloten om van 't bewoonde gebied weg te trekken, om vervolgens opzoek te gaan naar 'n nieuwe stekkie, die ik nog steeds niet heb gevonden....

Bewerkt: door .PhoeniX.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...