Niked Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 (bewerkt) Ik claim dit stukje land. (zie spoiler.) Ik hoop dat nog niemand dit deel geclaimd heeft, zo wel zal ik het wel horen. Bewerkt: 12 december 2015 door Skullz-000 Reageren
moechy Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Ik geloof niet dat daar al iemand zit Reageren
Crypteq Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Rustig in de server Tja, er zijn mensen die op zaterdag moeten werken Maar niet getreurd, ik kom je vanavond wel vergezellen. Reageren
moechy Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Rustig in de server Tja, er zijn mensen die op zaterdag moeten werken Maar niet getreurd, ik kom je vanavond wel vergezellen. Ik werk een halve op zaterdag (dus ik werk 5,5 op 7 ) Jammer, vanavond ben ik er niet, en waar is men waterval? Reageren
Crypteq Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Ik werk een halve op zaterdag (dus ik werk 5,5 op 7 ) Jammer, vanavond ben ik er niet, en waar is men waterval? Nou dan niet hoor... Je waterval is vervallen Maar het geval wilt dat er een nieuwe komt met een echte waterbron. Ik heb me toch een ideeën. Reageren
moechy Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Ik werk een halve op zaterdag (dus ik werk 5,5 op 7 ) Jammer, vanavond ben ik er niet, en waar is men waterval? Nou dan niet hoor... Je waterval is vervallen Maar het geval wilt dat er een nieuwe komt met een echte waterbron. Ik heb me toch een ideeën. Zolang je men pad niet overspoelt Men muur is bijna af, enkel jammer dat water niet door tralies gaat Reageren
moechy Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 (bewerkt) Wie heeft er trouwens men plafond in men grot verwoest? Ik kijk naar 2 personen, bierbuikje en Crypteq Bewerkt: 12 december 2015 door moechy Reageren
Crypteq Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Je farm zit zo dicht onder de plaats van de toekomstige farm. Maar ik verzin er wel wat op, wordt nog gefixt. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Wie heeft er trouwens men plafond in men grot verwoest? Ik kijk naar 2 personen, bierbuikje en Crypteq *kijkt terug* Reageren
moechy Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Wie heeft er trouwens men plafond in men grot verwoest? Ik kijk naar 2 personen, bierbuikje en Crypteq *kijkt terug* Ik kijk nu op je neer van men toren Reageren
moechy Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Je farm zit zo dicht onder de plaats van de toekomstige farm. Maar ik verzin er wel wat op, wordt nog gefixt. Of we maken een gemeenschappelijke farm? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Wie heeft er trouwens men plafond in men grot verwoest? Ik kijk naar 2 personen, bierbuikje en Crypteq *kijkt terug* Ik kijk nu op je neer van men toren Je bent niet online. :o Waar is de portal btw? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 De end portal of de nether portal? Er is 1 nether portal bij de zombie farm (bij spawn) en 1 in een klein grotje (ook bij de spawn. Naar beide loopt een pad. End portal is via de nether the bereiken. Reageren
moechy Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Wie heeft er trouwens men plafond in men grot verwoest? Ik kijk naar 2 personen, bierbuikje en Crypteq *kijkt terug* Ik kijk nu op je neer van men toren Je bent niet online. :o Waar is de portal btw? Nee maar ik ben daar wel uitgelogd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.