thebig Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Zo, Dexist en ik hebben dan toch de knoop doorgehakt om van die iron farm in het midden van de spawn af te geraken. Na wat overleg hebben we besloten hem gewoon ondergronds te bouwen op dezelfde plek. Momenteel zou alles klaar moeten zijn, ik heb nog niet de tijd gehad om uitgebreid te testen of het wel degelijk werkt. Dus waarschijnlijk morgen ga ik dat testen en werk ik hem vervolgens af, zodat alles gebruiksklaar is. Momenteel staat enkel het skelet van de iron farm er nog, alle deuren en villagers zijn verplaatst. Als de farm werkt, kan ook dat binnenkort afgebroken worden. Als je plant daar iets te bouwen, mag je wel absoluut niets boven de glass blocks plaatsen (zelfs geen leaves van een boom die er groeit of wat) en heb je maar een beperkte ruimte naar beneden (zo'n 5-6 blocks). Het lijkt me dan ook het beste dat niemand er iets plaatst. Misschien een pleintje of een parkje? Reageren
Niked Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Net een beter gebiedje gevonden, je zal het wel opmerken wanneer je m'n naam ziet staan. Momenteel bezig met een klein 'burchtje', de eerste toren staat er al voor 1/3. Reageren
moechy Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Begint toch al een aardig dorp te worden Reageren
moechy Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Niemand in de server? En Bierbuikje is verkast? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Vond het bij nader inzien toch wel lelijk dus ik heb het afgebroken. Er komt nu iets anders op de zelfde plek. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Werkt de server met een whitelist? Ik zou graag even online komen maar ik krijg de melding dat ik niet op de whitelist sta, en er dus niet in kan. Reageren
thebig Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Dat is inderdaad het geval. Als je je minecraftnaam even hier post, kan ik je er zo op zetten. Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Je kan nog tot vanavond inschrijven voor de Minecraft Kerst. Doen! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Ik heb echt geen flauw idee of ik dan online kan zijn dus ik denk niet dat ik mee doe. Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Je hoeft niet persé dan online te zijn, je meot gewoon een cadeautje hebben. Het zou wel fijn zijn om erbij te zijn. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Oh top dan doe ik ook mee. Ik doe mee aan Minecraft Kerstmis: Bierbuikje Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Tijdje geleden dat ik ook in de GTA Forum server zat, maar ik heb er wel weer eens zin in! Zou "Frowdow" gewhitelist kunnen worden? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Mijn Minecraft gebruikersnaam is ook gewoon forumrunner. Maar wat houdt het Minecraft kerstgebeuren precies in? Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Je gaat dan vanavond een naampje krijgen, en dan moet je daarvoor een uniek cadeautje verzinnen. Dan komen we met zoveel mogelijk samen om alle 'pakjes' open te maken. Reageren
thebig Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Mijn Minecraft gebruikersnaam is ook gewoon forumrunner. Zo, je staat erop. Je zou er normaal in moeten kunnen nu. De iron farm in spawn is ondertussen afgebroken. Helaas krijg ik de ondergrondse daar niet direct werkende. Alleen lijkt het me dat de bovengrondse ook was gestopt met werken. Sinds alles in iron blocks was veranderd, zijn er amper iron ingots bijgekomen en er waren maar 8 villagers in totaal, waar er minstens 10 nodig zijn om een golem te kunnen spawnen. Ik heb er een paar extra bijgedaan bij de ondergrondse farm, maar voorlopig geen resultaat. Mogelijk dat andere deuren van huizen van mensen in de buurt van de farm ook een rol kunnen spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.