Froodooo Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Mijn Minecraft gebruikersnaam is ook gewoon forumrunner. Zo, je staat erop. Je zou er normaal in moeten kunnen nu. What about me? Zou je "Frowdow" ook toe kunnen voegen? Reageren
thebig Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 What about me? Zou je "Frowdow" ook toe kunnen voegen? Nee Of misschien toch voor één keer. Je staat erop. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 (bewerkt) Ik doe mee aan Minecraft Kerstmis: *forumrunner* Bewerkt: 13 december 2015 door Forumrunner Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 What about me? Zou je "Frowdow" ook toe kunnen voegen? Nee Thanks man! Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Mijn Minecraft gebruikersnaam is ook gewoon forumrunner. Zo, je staat erop. Je zou er normaal in moeten kunnen nu. De iron farm in spawn is ondertussen afgebroken. Helaas krijg ik de ondergrondse daar niet direct werkende. Alleen lijkt het me dat de bovengrondse ook was gestopt met werken. Sinds alles in iron blocks was veranderd, zijn er amper iron ingots bijgekomen en er waren maar 8 villagers in totaal, waar er minstens 10 nodig zijn om een golem te kunnen spawnen. Ik heb er een paar extra bijgedaan bij de ondergrondse farm, maar voorlopig geen resultaat. Mogelijk dat andere deuren van huizen van mensen in de buurt van de farm ook een rol kunnen spelen. Hou er rekening mee dat ik ook nog twee villagers heb in mijn smederij. Mogelijk ziet het spel dat hele gebied dus als een grote village en wordt de golem dus onverhoopt ergens in het midden gespawned. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Is er een whitelist? Zo ja, voeg mij ook maar toe (Henk33333). Als ik komende week ergens tijd heb wip ik even weer gauw langs Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 (bewerkt) Zozo, vandaag was ik tamelijk actief bezig geweest op de server. M'n huisje (dat gigantisch verreweg is van de rest) is bijna af, op 'n aantal ramen na. Ook heb ik flink gemijnd; 'k heb nu zo'n 12 goudstaven, 48 ijzerstaven én ontiegelijk véél kool. Het lijkt op 't eerste gezicht vrij weinig, echter ben ik nog amper een weekje actief, waarvan ik twee dagen officieel aanwezig/bezig was. Ben binnenkort van plan om eventueel m'n woning uit te breiden. Bewerkt: 13 december 2015 door .PhoeniX. Reageren
moechy Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Crypteq en ik hebben ook een actieve dag achter de rug. Zo hebben we talloze grotten gevonden, zijn we op bedrock gestoten, hebben we een gigantische anti-climax achter de rug na ons speleologie en o ja, we hebben een Wheat-farm gebouwd Reageren
moechy Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Zo heb ook maar eens shaders geïnstallleerd Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Awesome. De inschrijvingen lopen tot vanavond. Dan krijgen jullie morgen allemaal een naampje en de uitleg hoe het verder verloopt. Reageren
moechy Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Actieve avond gehad met crypteq, wat zijn we toch een superteam Het idee opgevat om een meer inclusief waterval te maken Het meer: De watervallen En de rivier richting mijn waterval Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 (bewerkt) De buitenpost in de jungle begint toch ook al flink vorm te krijgen. Mag ook wel, want ik ben al flink wat op en neer gelopen voor spullen die ik vergeten was. Ik moet nog ergens koeien zien te importeren, maar dat zal lastig worden omdat er langs de ene kant alleen maar oerwoud is en langs de andere kant een droge mesa. Die grijze blok ten zuidwesten van het kamp is trouwens een jungle temple. Edit: 't is te hopen dat die lava poel het hele gebied niet affikt. Bewerkt: 14 december 2015 door Big Boss Reageren
Mrkwark Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 Tis alweer een tijdje terug dat ik minecraft heb gespeeld ! maar het lijkt me super gaaf om het weer te gaan doen en wat is nou een beter begin dan op ons eigen forum ! Dus mijn vraag is mag ik ook op de whitelist? Mrkwark Reageren
thebig Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 Over een minuutje sta je erop Duurde zelfs minder lang dan een minuut :o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.