Mrkwark Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 geweldig. Internet die uitvalt terwijl ik een creeper te lijf aan ga... alles gelijk kwijt xD Reageren
3L1077 Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 Zo, iedereen heeft nu normaal gezien een PM gekregen met de naam voor dewelke hij een pakje moet verzinnen. Nu moet ik nog een systeem verzinnen om de pakjes in te leveren, ik houd jullie op de hoogte. Wanneer kunnen de meeste mensen samen komen? Kunnen de mods hier een poll zetten met een paar opties? 22, 23, 26,27 december? 24 en 25 lijkt me sowieso dom. Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 U vraagt, wij draaien. Reageren
moechy Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 Ik heb op voorhand geen idee welkr datum ik kan. Dus ik zie het wel. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 (bewerkt) Ik had enkele uurtjes geleden gestemd op 26 december, daar is in principe niet echt een aanleiding voor. Het voornaamste is dat het de dichtstbijzijnde datum is na Kerstmis, daarom leek 't me dan ook vrij gepast. Even iets héél verschillends; Rond half zeven uur 's avonds was m'n huis volledig voltooid, inclusief de ramen. Ik heb eveneens 'n moment lang in de grotten gedoken, en daar kwam ik héél iets naars tegen; ik liep vlak langs een afgrond wat helemaal gevuld is met lava, en opeens uit 't niets 'spawnde' een heks voor m'n neus die het nagenoeg voor elkaar kreeg om mij het lava in te duwen.. Gelukkig waren m'n reflexen toch ietsjes sneller én rende ik (natuurlijk) keihard weg, niet zonder slag óf stoot. Eenmaal toen ik terug was bij m'n oude, vertrouwde 'hutje' besloot ik om m'n huis verder af te bouwen. Vervolgens kwam 't volgende probleem om het hoekje kijken; een Creeper had mij gespot, waardoor hij 'n groot deel van men huis opblies waar ik absoluut niet gediend van was.. Wel, je raadt het al; ik mocht de gehele schade gaan herstellen.. *To be continued* Bewerkt: 15 december 2015 door .PhoeniX. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 Niks bijzonders, gebeurt on allemaal wel. Reageren
aron24 Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 22/23 december gaat hem voor mij echt niet worden, helaas. Op de twee andere dagen zal ik er zijn. Reageren
Dexist Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 Net tijdje ondergronds geweest. Zitten er wel mineshafts in deze wereld? Nog nisk tegengekomen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 Ben er wel al een paar tegengekomen, maar meestal zitten ze wel redelijk ver van de spawn. Ik heb er ergens eén gemarkeerd, al weet ik niet meer precies waar. Ik heb dat hele gebied toen uitgehold met de bedoeling om er een triple cave spider spawner grinder van te maken (da's ook een mond vol). Reageren
Dexist Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 (bewerkt) Hmm, vandaar ik zat inderdaad nog vrij dicht rond de spawn. Bewerkt: 16 december 2015 door Dexist Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 Als ik het goed heb komt de nether portal naar de Mesa in een mineshaft uit. Reageren
Dexist Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 Ah nice, zal het een opzoeken. Net nog 2x 6 diamond ore blocks tegen gekomen. Beide keren direct naast iemands stripmine Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 Zal denk ik die van Big Boss zijn. Reageren
Dexist Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 Moechy, je huis is geraakt door de bliksem, en een deel is afgebrand. ontdekte bigje. Waarschijnlijk was dit ook steeds het geval bij jou, bigboss. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.