Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Moechy, je huis is geraakt door de bliksem, en een deel is afgebrand. ontdekte bigje.

Waarschijnlijk was dit ook steeds het geval bij jou, bigboss.

Toch wel heel toevallig tweer keer op exact dezelfde plaats. Als 't nog eens gebeurt dan maak ik dat dak uit baksteen.

Geplaatst:

Vergeten jullie je pakjes niet?

Jullie mogen ze onder de Kerstboom zetten. Elke chest heeft nu een naam, dus je zet je pakje in de chest met je eigen naam. Blijf uit andermans spullen, je weet toch niet wie voor jou moet, en verrassingen zijn leuker!

Geplaatst:

Maar dan weet je dus wie jou iets geeft :puh:. Is het neit handiger dat wij nu de kisten vol stoppen van de persoon wiens naam wij hebben getrokken.

Geplaatst:

Nee, momenteel weet niemand wie hem iets geeft. Je stopt dus iets in je eigen chest, en iemand gaat die open doen, maar niemand weet wie dat zal zijn, noch jij noch hij.

Lijkt me toch het meest logische systeem?

Geplaatst:

Crypteq heeft gisteren de tijdelijke icefarm gemold, dus momenteel hebben we er geen meer. We zullen eens een permanente installatie op de berg moeten maken. Ik heb nog wel een paar stacks ice liggen.

Ow, heb maar iets meer dan één stack meer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...