aron24 Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Maar waar moet ik nu in, in je eigen kist of in die van de gene die je gekregen hebt? Want ik heb al een kano gedachten? Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 In de kist met je eigen naam. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Eh, ik heb namelijk last van één kleine obstakel; ik woon pakweg 'n weekje geleden mijlenver weg van 't dorp, en ik weet de weg niet méér terug.. Dus, m'n vraag is nu; weet iemand überhaupt een oplossing voor deze rotprobleem? Want ik moet in één van deze dagen het 'pakje' af zien te krijgen.. Reageren
moechy Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Eh, ik heb namelijk last van één kleine obstakel; ik woon pakweg 'n weekje geleden mijlenver weg van 't dorp, en ik weet de weg niet méér terug.. Dus, m'n vraag is nu; weet iemand überhaupt een oplossing voor deze rotprobleem? Want ik moet in één van deze dagen het 'pakje' af zien te krijgen.. kan je geen map maken, dan zie je toch de hele ontdekte regio? Reageren
thebig Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Die herberg was toch in de buurt bij jou? Gewoon daar de wenteltrap naar beneden nemen, daar de netherportal bij de endportal nemen en binnen de minuut sta je weer aan spawn. Misschien een idee om eens een eigen portal te maken? Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Een kompas bij je hebben is ook altijd handig. Ik was eerst onder de indruk dat dit de locatie van je bed aanduidde, maar het duidt daadwerkelijk de originele spawn aan. Reageren
moechy Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Zo men huis is weer gefixt, en een slotgracht bijgemaakt. ook had er iemand een berkendeur in men muur gemaakt, was pokke-lelijk en er was al een sparrendeur met drukplaat, dus de berkendeur is weg. Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Witch farm bijna klaar. Alleen nog een AFK plaats en een automatische collector maken. Reageren
Crypteq Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Een aantal screens, before and after, hier te vinden: http://imgur.com/a/Q8ulK Reageren
Dexist Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Natuurbarbaar! Nah, ziet er wel mooi uit zo Reageren
thebig Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Wel leuk om eens te zien inderdaad. Die laatste screenshot Reageren
aron24 Geplaatst: 21 december 2015 Rapport Geplaatst: 21 december 2015 (bewerkt) Wie heeft mijn portal gemold? Bewerkt: 21 december 2015 door aron24 Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 december 2015 Rapport Geplaatst: 21 december 2015 Laatste dag om jullie cadeautjes in te leveren! Reageren
Dexist Geplaatst: 21 december 2015 Rapport Geplaatst: 21 december 2015 is het een idee om morgen te kijken wie allemaal heeft ingeleverd, en dan (waar nodig) de lootjes nog te verwisselen? Zodat er straks niemand is die geen kadootje krijgt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.