Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Eh, ik heb namelijk last van één kleine obstakel; ik woon pakweg 'n weekje geleden mijlenver weg van 't dorp, en ik weet de weg niet méér terug.. :roll:

Dus, m'n vraag is nu; weet iemand überhaupt een oplossing voor deze rotprobleem? Want ik moet in één van deze dagen het 'pakje' af zien te krijgen..

Geplaatst:

Eh, ik heb namelijk last van één kleine obstakel; ik woon pakweg 'n weekje geleden mijlenver weg van 't dorp, en ik weet de weg niet méér terug.. :roll:

Dus, m'n vraag is nu; weet iemand überhaupt een oplossing voor deze rotprobleem? Want ik moet in één van deze dagen het 'pakje' af zien te krijgen..

kan je geen map maken, dan zie je toch de hele ontdekte regio?

Geplaatst:

Die herberg was toch in de buurt bij jou? Gewoon daar de wenteltrap naar beneden nemen, daar de netherportal bij de endportal nemen en binnen de minuut sta je weer aan spawn. Misschien een idee om eens een eigen portal te maken?

Geplaatst:

Een kompas bij je hebben is ook altijd handig. Ik was eerst onder de indruk dat dit de locatie van je bed aanduidde, maar het duidt daadwerkelijk de originele spawn aan.

Geplaatst:

Zo men huis is weer gefixt, en een slotgracht bijgemaakt.

ook had er iemand een berkendeur in men muur gemaakt, was pokke-lelijk en er was al een sparrendeur met drukplaat, dus de berkendeur is weg. :)

Geplaatst:

is het een idee om morgen te kijken wie allemaal heeft ingeleverd, en dan (waar nodig) de lootjes nog te verwisselen? Zodat er straks niemand is die geen kadootje krijgt :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...