Dexist Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 (bewerkt) Ik heb vanaf heden een Skype-groepschat gemaakt, hierin kun je iets minder belangrijke dingen delen over de server/minecraft. Ook gewoon chatten naast minecraft als je even niet online kan komen etc etc. Wil je er bij pb mij even je skype-naam of voeg mij zelf toe(zie profiel). Denk hierbij aan: Dingen ruilen met elkaar. Kan je vragen wie wil x voor mijn y. Melden dat er gegriefed is als er geen admin online is. Andere problemen met de server/spelers. Ideeën op doen om te bouwen/te doen. Etc... Bewerkt: 3 augustus 2014 door Dexist Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 Grote kans is natuurlijk dat het kopen van spullen niet zal slagen. Maar het geeft je wel weer een extra doel om op de server actief te blijven. Het is natuurlijk ook gewoon een idee. Dat is zeker waar, dus daarom is het ook leuk dat er zoiets op poten wordt gezet. Indien er echter velen op de server zijn die, net als ik, het survival-element hoog in het vaandel hebben staan, vrees ik dat het inderdaad niet echt aan zal slaan. Hoe dan ook, zolang er plezier mee wordt beleefd, hoor je mij niet klagen. Het zou ook wel leuk zijn als andere mensen met ideeën komen. Het leukste aan multiplayer vind ik - hoe verrassend - het samenspelen. Samen gebieden ontdekken, caves exploren, en uiteindelijk richting The End. Zoiets vereist uiteraard geen grootschalige organisatie, maar dat kun je onderling altijd op poten zetten. Uiteraard kun je met behulp van plug ins ook allerlei minigames etc. in elkaar flansen, maar gewoon basic survivallen met z'n allen heeft toch mijn voorkeur. Reageren
TomSanAndreas Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 Ik kan niet typen in de Dynmap Is hier een fix voor of komt dit omdat ik nog niet gewhitelist ben? Reageren
Dexist Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 Je kan inderdaad niet typen in de dynamap Maar dit kan niemand op het moment, dat is uitgeschakeld. Reageren
TomSanAndreas Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 Je kan inderdaad niet typen in de dynamap Maar dit kan niemand op het moment, dat is uitgeschakeld. Ow, oke. Ik dacht dat het lag aan deze computer, want hier stond het balkje waar je kan typen er maar voor de helft op Reageren
iRico Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 Ik wil wel een whitelist iRicoNL Reageren
Rutger. Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2014 Ik wil wel een whitelist iRicoNL Je kan erin! Welkom! Reageren
Votair Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Zou Paintball misschien niet een leuke toevoeging aan de server zijn? Reageren
Together Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Waarom? Het gaat toch om survival? Reageren
Votair Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Hmm.. deathcounter is misschien ook wel grappig. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Waarom? Het gaat toch om survival? Ja dat denk ik wel. Reageren
mekane Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Oké vaag ... ik sluit gister af bij m'n huis ik ga vandaag erop. Ben ik random stuff kwijt , had een pickage op zak , torches , ladders , en eten. en ik spawnde in de spawn terwijl ik er zeker van ben dat ik gewoon afsloot in me huis. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Wie heeft er lava bij de spawn geplaatst? Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik ben MineCubez voor op de whitelist. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.