Rutger. Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Wie heeft er lava bij de spawn geplaatst? Ik ga me hier even mee bezighouden. Ik ben MineCubez voor op de whitelist. Ik heb je toegevoegd aan de whitelist! Welkom! Note: ik heb de server weer verder opgeschaald. We draaien nu op een quad-core met 7GB RAM. Denk dat enige lagg die nu nog voorkomt aan jezelf of Minecraft-code ligt. Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik weet niet of ik vanavond al een kijkje kan komen nemen. Hoe lang zijn jullie al bezig? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Wanneer de admins nog eens kijken, voor in de whitelist: - PhoenyxarGamella Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Mijn fort vordert al aardig. De muur staat inmiddels en de deuren zijn al semi-automatisch. Morgen hoop ik met de eerste gebouwen te kunnen starten. Reageren
Rutger. Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 (bewerkt) Ziet er echt ontzettend heerlijk uit Bierbuikje! Wanneer de admins nog eens kijken, voor in de whitelist: - PhoenyxarGamella Ook jij kan vanaf nu de server betreden! Ooh verrijk ons met uw bouwkunsten! Bewerkt: 5 augustus 2014 door Rutger. Reageren
Votair Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Woow BierBuikje, mooi gedaan! Reageren
Twedeldie Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Ik ga vandaag eens een kijkje komen nemen! Reageren
AXIO Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Hopelijk zal ik je nog kunnen overtreffen met mijn bouwkunsten BB, maar je maakt het me aardig lastig. Goed bezig! Reageren
Niked Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 (bewerkt) heeft iemand mijn paard gezien ? Voor wie hem vind: Het is een wit paard met ijzer harnas en een zadel Bewerkt: 6 augustus 2014 door skullz-000 Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Samen met Phoenyxar wezen exploren, plotseling hoorde ik verdacht veel zombies brullen toen ik in een blacksmith stond. Ja, had deze spawner even een veertigtal zombies voortgebracht. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 En het was het allemaal waard natuurlijk. Twee keer 13 gevonden in de chest. Maar even ter zake: Wij eisen deze prachtige archipelago (inclusief stukjes void) op voor de Vuurheer, moge zijn vruchtbare zandgronden waardevol blijken! Naam staat nog ter discussie. Reageren
Niked Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Ik claim ook een gebied juist een perfect gebied gevonden Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Let the game of fire and ice commence! Wat ga je doen als die Snow-biome nog kilometers doorloopt? Reageren
Niked Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Ach dat zie ik dan nog wel het enigste dat ik nu van plan ben is het zwart wegkrijgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.