Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou graag een nieuw gebied claimen. Mijn oud gebied is nu weer vrij voor iedereen.

200pr36.png

Het gebied dat ik wil claimen.

2e167h2.png

Mijn oud gebied.

Bewerkt: door Twedeldie

Ik zal maar een groter gebied claimen :7 . Aangezien iedereen stukke land claimt.

*Nieuwe claim*

Bewerkt: door GTA5BOY

Geen probleem Votair :$ (:7)

Een paard in een grot? Haha, die moet wel gek zijn :7 .

Bewerkt: door GTA5BOY
Geplaatst:

Ik claim ook een gebied om mijn fort heen. De muur is duidelijk aangegeven met een boomwand (gelieve niet om te hakken!) en bijna niet te missen op de kaart en in het spel. Binnenin de boomwand niets bouwen en er buiten hoop ik dat men een beetje afstand houdt. Binnenin ga ik nog meer bebossen en erbuiten ook om te zorgen dat het wat natuurlijker lijkt. :puh:

1051b81.png

Geplaatst:

Je moet niks he. Ik vind het onnodig namelijk. De groep waar we nou mee spelen weet donders goed wel of hij het moet vragen of niet of hij ergens mag bouwen. Tenzij je Twedeldie heet en probeert mijn bos naar de vlakte te hakken :puh:

Geplaatst:

Haha. Naja het is wel handig als je nog niet begonnen bent met bouwen maar al wel plannen hebt. Dan kan je door iets te claimen rustig een plek reserveren en later pas beginnen met bouwen.

Geplaatst:

Tenzij je Twedeldie heet en probeert mijn bos naar de vlakte te hakken :puh:

Ik had je omheining niet gezien. :$
Geplaatst:

Crazy-Ghost heeft skullz's zijn paard gevonden in een grot. :puh:

echt ? eindelijk ghostje als ik online kom geef ik je 1 dia :) tenminste als ik heb terug krijg :puh:

Geplaatst:

Ik heb jaren terug eens Minecraft gekocht maar heb het nog nooit kunnen spelen want het werkte nooit... maar ik denk dat het nu eindelijk wel werkt, dus ik wil het nou wel eens uitproberen. En wat is daar een betere plek voor, dan in de GTAForum server?

Dan moet wel iemand de naam CleopatrasMoon op de whitelist zetten uiteraard.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...