Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Het pad mag wel naar me huis doorgetrokken . Dat kunnen we samen doen? Reageren
Twedeldie Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) Ik zou graag een nieuw gebied claimen. Mijn oud gebied is nu weer vrij voor iedereen. Het gebied dat ik wil claimen. Mijn oud gebied. Bewerkt: 7 augustus 2014 door Twedeldie Reageren
Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) Ik zal maar een groter gebied claimen . Aangezien iedereen stukke land claimt. *Nieuwe claim* Bewerkt: 7 augustus 2014 door GTA5BOY Reageren
Votair Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 GTA5BOY, trouwens bedankt voor je cadeau. Het zag er goed en mooi uit. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Crazy-Ghost heeft skullz's zijn paard gevonden in een grot. Reageren
Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) Geen probleem Votair :$ () Een paard in een grot? Haha, die moet wel gek zijn . Bewerkt: 7 augustus 2014 door GTA5BOY Reageren
Votair Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Haha, Twedeldie. Hoe krijgt ie het voor elkaar? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Ik claim ook een gebied om mijn fort heen. De muur is duidelijk aangegeven met een boomwand (gelieve niet om te hakken!) en bijna niet te missen op de kaart en in het spel. Binnenin de boomwand niets bouwen en er buiten hoop ik dat men een beetje afstand houdt. Binnenin ga ik nog meer bebossen en erbuiten ook om te zorgen dat het wat natuurlijker lijkt. Reageren
Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Ziet er goed uit! Ik moet nog steeds iets claimen :$ . Reageren
AXIO Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Je moet niks he. Ik vind het onnodig namelijk. De groep waar we nou mee spelen weet donders goed wel of hij het moet vragen of niet of hij ergens mag bouwen. Tenzij je Twedeldie heet en probeert mijn bos naar de vlakte te hakken Reageren
Dexist Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Haha. Naja het is wel handig als je nog niet begonnen bent met bouwen maar al wel plannen hebt. Dan kan je door iets te claimen rustig een plek reserveren en later pas beginnen met bouwen. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Tenzij je Twedeldie heet en probeert mijn bos naar de vlakte te hakken Ik had je omheining niet gezien. :$ Reageren
Niked Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Crazy-Ghost heeft skullz's zijn paard gevonden in een grot. echt ? eindelijk ghostje als ik online kom geef ik je 1 dia tenminste als ik heb terug krijg Reageren
SpacyColours Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Ik heb jaren terug eens Minecraft gekocht maar heb het nog nooit kunnen spelen want het werkte nooit... maar ik denk dat het nu eindelijk wel werkt, dus ik wil het nou wel eens uitproberen. En wat is daar een betere plek voor, dan in de GTAForum server? Dan moet wel iemand de naam CleopatrasMoon op de whitelist zetten uiteraard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.