KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) Het is al mooi de server:D Bewerkt: 7 augustus 2014 door KL_SHOOTER_KL Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 En wat is daar een betere plek voor, dan in de GTAForum server? We verwelkomen je graag! Momenteel zo goed als altijd wel iemand online, dus mocht je dan hulp nodig hebben :v Dan moet wel iemand de naam CleopatrasMoon op de whitelist zetten uiteraard. Even quoten zodat het opgemerkt wordt. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Nice, ik zal zeker wel hulp kunnen gebruiken in het begin. Reageren
Sublime Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Ik claim het hele gebied tussen x(-2000),z(-2000) t/m x(2000),z(2000) wat nog niet geclaimed is. Iemand land kopen bij de spawn? Reageren
AXIO Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Ik heb jaren terug eens Minecraft gekocht maar heb het nog nooit kunnen spelen want het werkte nooit... maar ik denk dat het nu eindelijk wel werkt, dus ik wil het nou wel eens uitproberen. En wat is daar een betere plek voor, dan in de GTAForum server? Dan moet wel iemand de naam CleopatrasMoon op de whitelist zetten uiteraard. Ik heb je toegevoegd! Reageren
Twedeldie Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) Ik heb mijn geclaimde stekje aangeduid. Op de dynmap kun je het nu goed zien. Niet alles is aangeduid maar ik denk dat je het wel ziet. Geclaimde gebied; nu aangeduid. Bewerkt: 7 augustus 2014 door Twedeldie Reageren
Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) Dit gebied claimen Crazy-Ghost en ik (GhostFire09) nu. Mijn oude claim vervalt dus. Maar ik laat mijn huis staan. Bewerkt: 7 augustus 2014 door GTA5BOY Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) Bij deze cliam ik dit ps: ik claim een het hele eiland. en ik zie dat tweteldie het zelfde vandaag heeft geclaimd maar ik claimde het eerder.... Bewerkt: 11 augustus 2014 door KL_SHOOTER_KL Reageren
Rutger. Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Dan moet wel iemand de naam CleopatrasMoon op de whitelist zetten uiteraard. Bij deze ben je toegelaten op de server! Welkom Spacy! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Zojuist een screen gekregen van Isic van mijn fort en tevens de eerste keer dat ik het fort volledig zie. Reageren
Dexist Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Wow ziet er echt goed uit BB! Jammer dat je niet meer tijd had voor de Minecraft Bouwwedstrijd! Je had vast goed mee kunnen doen Reageren
Sublime Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Weet iemand van wie deze crib is: Zo ja, zou ik deze dan mogen kanibaliseren? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Morgen wellicht een reisverslag van reis- en huispartner Foreigner, maar tot dan twee screentjes van onze wachttoren. Hij staat een klein beetje ten Oosten van ons dorp en kijkt mooi uit over de hele archipelago. Reageren
TomSanAndreas Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Jammer dat ik nog niet de 50 posts heb bereikt Anders zou ik kunnen meedoen. Ik mag allesinds al, vanaf dat ik genoeg posts heb, bij Twedeldie wonen Reageren
Votair Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Ik heb mijn geclaimde stekje aangeduid. Op de dynmap kun je het nu goed zien. Niet alles is aangeduid maar ik denk dat je het wel ziet. Geclaimde gebied; nu aangeduid. Twedeldie, dat gebied heb ik al eerder geclaimed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.