Twedeldie Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Bij deze claim ik het omcirkelde gebied. Dat gebouw dat ik omcirkelt heb is mijn huis, btw. Jij hebt duidelijk dit gebied geclaimd. Ik heb een ander gebied geclaimd. Reageren
Votair Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Bij deze claim ik het omcirkelde gebied. Dat gebouw dat ik omcirkelt heb is mijn huis, btw. Jij hebt duidelijk dit gebied geclaimd. Ik heb een ander gebied geclaimd. Oh, haha. Sorry! Ik dacht dat ik dat helemaal geclaimed had. Mijn excuses. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Geen enkel probleem. Reageren
iRico Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Ik kom vandaag nog wel eventjes, moet ook nog alle minigames fixen op me eigen server dusja.. Maar ik kom ja, ja ik kom hoor ;D Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Kan mijn forumnaam ook op de whitelist? Dank Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Kan mijn MC Naam: petra21 er ook op? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Weet iemand van wie deze crib is: Zo ja, zou ik deze dan mogen kanibaliseren? Je gaat toch niet zo'n mooi huis vernietigen?! Ja hij mag kapot hoor Reageren
Rutger. Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Kan mijn forumnaam ook op de whitelist? Dank Kan mijn MC Naam: petra21 er ook op? Jullie staan nu op de whitelist. Welkom heren! Reageren
Niked Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 (bewerkt) Ik claim nieuw gebied het sneeuwland is dus weer vrij Bewerkt: 8 augustus 2014 door skullz-000 Reageren
Isic Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Hierbij ook mijn claim kaart maar. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Toen ik daarnet in de nether zat heb ik mijn eerste Ghast neergehaald! Reageren
Votair Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Ik ben verhuist, omdat er pal naast mijn huis een village staat die dikke lagg veroorzaakt. Gg Dark_Snipe Reageren
Twedeldie Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Dit was best leuk om in de Nether te vinden. Een zombie pigman die op een kip zit in de nether. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 De fuck je texture pack is erg fucked up of ligt dat aan mij? Reageren
Together Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Dat is de KnolPower texture pack . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.