Twedeldie Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 En nu wonen we te midden van 7 leden en 3-4 andere "staten". Dat zagen we niet aankomen. Zo dicht bij jou woon ik nu ook weer niet! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 Je woont dichter bij ons dan de afstand van ons naar de spawn. Dat en het feit dat het gebied dat je net hebt geclaimd eentje is dat ik en Foreigner97 pas gisteren hebben ontdekt en verkend (ja, onze expeditie gaat voort!) Reageren
thebig Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 Is hij voor iedereen beschikbaar? Inmiddels is de blazefarm inderdaad beschikbaar en is het mogelijk hem te bereiken via de Westgang van de Nethergangen Reageren
Together Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 Dat had ik al gezien . Het werkt perfect! Is het mogelijk om mijn netherportal te linken? Ik heb wel een klein probleem . Als ik in mijn netherportal ga, dan kom ik bij de portal van de taiga uit. Echter als ik daar weer in ga dan kom ik bij de taiga uit. Ik kan dus nooit bij mijn eigen portal komen. Is hier een oplossing voor of is het dikke pech? Reageren
Isic Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 Niet zoveel moeite denk ik. Moet vandaag dagje werken kom vanavond wel even kijken of ik het kan oplossen. Reageren
Together Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 (bewerkt) Is goed! Ik zal online zijn Bewerkt: 11 augustus 2014 door GTA5BOY Reageren
thebig Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 Ik wil nu nog even op endermen jagen en misschien kijk ik daarna nog even. Anders zal het voor deze avond worden, inderdaad. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 (bewerkt) Ik wil graag dit claimen: https://lh4.ggpht.co...jLNuF-DcU0=s152 Er gaat iets fout.... Helaas is de foto te klein, en krijg ik dit niet verholpen. Bewerkt: 12 augustus 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 Ik claim het volgende gebied. Reageren
Niked Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 Dit landje claim ik . Alles overal dat er iets staat van mij haal ik weg en ik ga naar dat eiland alleen en rustig wonen (Het landje zelf heet drakkie ) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 Vervalt daarmee je vorige claim dan ook? Want zo is het lekker onduidelijk natuurlijk. (Geldt voor jullie beiden ) Een Blaze Farm... klinkt interessant, we moeten wel nog steeds onze Brewing Stand maken... Reageren
Niked Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 Vervalt daarmee je vorige claim dan ook? Want zo is het lekker onduidelijk natuurlijk. Een Blaze Farm... klinkt interessant, we moeten wel nog steeds onze Brewing Stand maken... Jep die vervalt . dat claim ik en daar blijf ik ook Reageren
AXIO Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 Huh? Jullie wachten toch wel tot ik er bij ben he? :$ Reageren
Dexist Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 Netjes hoor jongens. Hoe vaak zijn jullie dood gegaan tijdens het gevecht met de ender dragon? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.