Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

En nu wonen we te midden van 7 leden en 3-4 andere "staten". Dat zagen we niet aankomen.

Zo dicht bij jou woon ik nu ook weer niet! :sigaar:

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Je woont dichter bij ons dan de afstand van ons naar de spawn.

Dat en het feit dat het gebied dat je net hebt geclaimd eentje is dat ik en Foreigner97 pas gisteren hebben ontdekt en verkend (ja, onze expeditie gaat voort!) :7

Geplaatst:

_O_

Is hij voor iedereen beschikbaar? :klap:

Inmiddels is de blazefarm inderdaad beschikbaar en is het mogelijk hem te bereiken via de Westgang van de Nethergangen :tu:

Geplaatst:

Dat had ik al gezien :) . Het werkt perfect! Is het mogelijk om mijn netherportal te linken? Ik heb wel een klein probleem :( . Als ik in mijn netherportal ga, dan kom ik bij de portal van de taiga uit. Echter als ik daar weer in ga dan kom ik bij de taiga uit. Ik kan dus nooit bij mijn eigen portal komen. Is hier een oplossing voor of is het dikke pech?

Geplaatst:

Ik wil nu nog even op endermen jagen en misschien kijk ik daarna nog even. Anders zal het voor deze avond worden, inderdaad.

Geplaatst:

Dit landje claim ik . Alles overal dat er iets staat van mij haal ik weg en ik ga naar dat eiland alleen en rustig wonen

:)

(Het landje zelf heet drakkie )

Geplaatst:

Vervalt daarmee je vorige claim dan ook? Want zo is het lekker onduidelijk natuurlijk. (Geldt voor jullie beiden :puh: )

Een Blaze Farm... klinkt interessant, we moeten wel nog steeds onze Brewing Stand maken...

Geplaatst:

Vervalt daarmee je vorige claim dan ook? Want zo is het lekker onduidelijk natuurlijk.

Een Blaze Farm... klinkt interessant, we moeten wel nog steeds onze Brewing Stand maken...

Jep die vervalt . dat claim ik en daar blijf ik ook :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...