thebig Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 Ik had in de swamp een witch hut ingenomen en opeens krijg ik dit... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 Netjes hoor jongens. Hoe vaak zijn jullie dood gegaan tijdens het gevecht met de ender dragon? Thebig nooit, Isic een paar keer en ik ongeveer 100x. xD Reageren
thebig Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 Ik had verwacht dat het een tijdje ging duren en dat een vaste basis het belangrijkste was. Ben pas later naar buiten gelopen. Met mijn infinity power punch flame bow was het wel makkelijk om lang in leven te blijven Reageren
Dexist Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 Haha, en nu wachten op de eerste xp-farm in the end Reageren
Niked Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 En wie van jullie is zo vriendelijk te vertellen waar de portal zit Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 Vervalt daarmee je vorige claim dan ook? Want zo is het lekker onduidelijk natuurlijk. (Geldt voor jullie beiden ) Een Blaze Farm... klinkt interessant, we moeten wel nog steeds onze Brewing Stand maken... Wat heb ik nog meer geclaimd? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 Wel, enkele dagen terug dit nog: Dit gebied claimen Crazy-Ghost en ik (GhostFire09) nu. Reageren
Together Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 Dat is nu van mij. Crazy-Ghost is weggegaan . Ik 1000x vragen in de chat: Zijn jullie al in The End? Ik had al een vermoeden. Beetje jammer dit hoor. Had leuker geweest al hadden we hem met iedereen kunnen verslaan . Reageren
thebig Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 We hadden het met zijn 3en al in 10 minuten geklaard, wat ging dat niet zijn met nog meer? We wouden het beestje nog een kans geven. Ik heb trouwens een paar uur in de woestijn doorgebracht om alles te verzamelen. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 Inderdaad een beetje jammer. Ik had ook graag meegeholpen om de draak te verslaan. Weten jullie nog waar het portal staat? Voor het achievement! Reageren
Together Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 We hebben sowieso de portal nog nodig. Voor The End farm bijvoorbeeld. Zou leuk zijn als er een nether gang naartoe gaat. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 Netjes jongens! Terwijl jullie The End hebben vrij gemaakt van draken en ander gespuis, hebben Phoenyxar en ik onze poging tot het blootleggen van de grenzen van ons startcontinent vrolijk voortgezet. Inmiddels valt wel te concluderen dat het een gigantische lap grond is, daar het al een hele klus is om alleen de binnenste grenzen al zichtbaar te maken. Opmerkelijk is het volgende: de grote zee naast de spawn (waar onder andere het rijk van Phoenyxar en ik is te vinden), is mogelijk een binnenzee van enorme omvang. Het hele continent lijkt het water namelijk tot nu toe te omringen, alleen het aangeduide stukje zwart moet nog ontdekt worden. Vermoedelijk gaat het stukje forest (links naast het rondje) door richting het noordoosten en zal het aansluiten op het stukje met de savanna, rechtsboven de cirkel, waarna het dus definitief een binnenzee zal zijn. We zullen het binnenkort zien. Reageren
thebig Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 Ondertussen jullie ook maar eens op de hoogte stellen van de vooruitgang van de Nethergangen. Met de Mesa in het Westen die momenteel aan de gangen gelinkt wordt, krijgt deze gang een uitzonderlijke lengte van meer dan 1000 blocks (meer dan 1500 zelfs). De Nethergangen zijn er in de eerste plek als praktisch verplaatsmiddel en hoewel het nog altijd sneller is dan te voet en per boot naar daar te gaan, kan dit toch veel beter. Vandaar is het huidige plan om in de Westelijke gang een (gedeeltelijke) rail road aan te leggen. Dit vergt zeer veel ijzer (en wat goud) wat ik in mijn eentje pas over langere periode zou kunnen verzamelen. Hulp mag dus altijd door ijzer (en in mindere mate goud) te sponsoren voor de rail road. Ik heb nog niet zoveel ervaring met rail roads en ik weet dus niet om de hoeveel rail roads je een power rail moet leggen op een vlak terrein om snel transport te verzekeren. Op de Wiki staat dat 80 tegels mogelijk is, maar ik geloof dat je op het einde dan wel veel snelheid kwijt geraakt. Zou iemand me kunnen zeggen wat de optimale afstand is, zodat er niet teveel goud verbruikt moet worden, maar je wel snel reist? Tot slot zal ik ook kijken in hoeverre het mogelijk is de End Portal via de Nethergangen bereikbaar te maken. Reageren
Together Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 Ongeveer 20 blocks rails en dan weer een powered rail. Ik kan iron sponseren. Ik wil ook helpen met de rails als dat mag? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 Ondertussen jullie ook maar eens op de hoogte stellen van de vooruitgang van de Nethergangen. Met de Mesa in het Westen die momenteel aan de gangen gelinkt wordt, krijgt deze gang een uitzonderlijke lengte van meer dan 1000 blocks (meer dan 1500 zelfs). De Nethergangen zijn er in de eerste plek als praktisch verplaatsmiddel en hoewel het nog altijd sneller is dan te voet en per boot naar daar te gaan, kan dit toch veel beter. Vandaar is het huidige plan om in de Westelijke gang een (gedeeltelijke) rail road aan te leggen. Dit vergt zeer veel ijzer (en wat goud) wat ik in mijn eentje pas over langere periode zou kunnen verzamelen. Hulp mag dus altijd door ijzer (en in mindere mate goud) te sponsoren voor de rail road. Ik heb nog wel 2 of 3 stack railroad voor je liggen. Als je er vanavond bent kan ik ze dan wel aan je geven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.