Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Een Powered Rail elke 34 blocks is optimaal. Hiermee behoudt je continue maximum snelheid en het bespaart je vrij veel rails. Een goede duizend blocks vereist dan een dikke 30 Powered Rails, wat uiteindelijk maar 30 Gold is (minus de start). Maar met een afstand als deze kan extra Powered Rails leggen om Iron te besparen ook geen kwaad. Want bij het scenario hierboven heb je wel nog steeds +360 Iron nodig.

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dat zou inderdaad wel goed uitkomen. Ik weet niet in hoeverre er veel goud gesponsord zal worden, dus dat zal ik uiteindelijk wel zien.

Toen ik daarnet samen een gang naar de Mesa aan het graven was samen met Crazyskullzz, kwam ik in eerste instantie uit in een mineshaft. We hebben daar wat rondgelopen (ik dan toch, Crazy stierf om de haverklap :clown:) en daar heb ik 4 stacks rail road weten uit te halen + 4 stacks iron die allemaal integraal naar de rail road gaan. Ik denk dat ik in mijn eentje dus al goed over de helft zit van de normale road. Ik wil echter niet mijn persoonlijke iron voorraad aanspreken voor dit project, dus hulp zoals GTA5BOY, BierBuikje en Crazyskullzz aanbieden, is zeer gewenst.

Geplaatst:

Ik denk (ik kan er naast zitten) dat er toch wel om de 10 rails een powered rail tussen hoort. Ik heb er redelijk vaak al mee gewerkt, en deed dat iedere keer zo omdat mijn minecart het anders niet haalde.

Geplaatst: (bewerkt)

Thebig,

Ik zal kijken naar mijn goud voorraad en ik maak wel powered rails. Ik wil ook helpen met de aanleg. Wanneer kom je online? :puh:

Ik heb 67 goud. Zal dat genoeg zijn? Het zou fijn zijn als mensen willen doneren.

Bewerkt: door GTA5BOY
Geplaatst:

Dat zou inderdaad wel goed uitkomen. Ik weet niet in hoeverre er veel goud gesponsord zal worden, dus dat zal ik uiteindelijk wel zien.

Toen ik daarnet samen een gang naar de Mesa aan het graven was samen met Crazyskullzz, kwam ik in eerste instantie uit in een mineshaft. We hebben daar wat rondgelopen (ik dan toch, Crazy stierf om de haverklap clown.gif) en daar heb ik 4 stacks rail road weten uit te halen + 4 stacks iron die allemaal integraal naar de rail road gaan. Ik denk dat ik in mijn eentje dus al goed over de helft zit van de normale road. Ik wil echter niet mijn persoonlijke iron voorraad aanspreken voor dit project, dus hulp zoals GTA5BOY, BierBuikje en Crazyskullzz aanbieden, is zeer gewenst.

:erm: Ik viel in een ruimte vol mobs wat wil je dan ? :puh:

Biggie,

Ik heb nog 56 powered rails liggen zonder bestemming. Kan je zo op komen halen. Samen met een gelijk aantal redstonetorches om te poweren.

Rails liggen in locked chest voor je in me chestroom pak maar als je er bent.

Bewerkt: door Isic
Geplaatst:

Je kan vanaf nu ook de oost-gang in de nethergangen uitlopen, portal waar je uitkomt gaat naar de Isic-Henk mesa in het noordoosten. Is wel een lange wandel, 1700 blocks ongeveer, maar nog altijd sneller dan reizen via de 'gewone' wereld ;)

Geplaatst:

Ik ga nu beginnen met de Grand Western Rail Road. Het zou mooi zijn als jullie die Power Rails zouden sponsoren. µ

Vergeet trouwens niet dat de rail road over een biljartvlak parcours gaat en volgens de Wiki zou je om de 80 er eentje moeten plaatsen. Ik denk dus dat om de 34, zoals Phoeny aangeeft, meer dan genoeg moet zijn.

Geplaatst:
Vergeet trouwens niet dat de rail road over een biljartvlak parcours gaat en volgens de Wiki zou je om de 80 er eentje moeten plaatsen.

Geen idee waar jij het haalt, want op de wiki staat toch duidelijk 1 om elke 34 blocks :v

De 80m is de maximum afstand die een minecart kan afleggen na uit stilstand te zijn gelanceerd door een Powered Rail. Mocht je dit toepassen in je gangen val je dus net voor de volgende Rail stil. Aangezien Gold in grote aantallen aanwezig is lijkt het me dus slimmer om iets meer Powered Rails dan de 1/34 te plaatsen, bespaart Iron.

Anderzijds, ik woon letterlijk boven meerdere Mineshafts. Bij mijn volgende sessie zal ik die misschien eens leeghalen qua rails en doneren.

We hebben hard doorgewerkt en we zijn verheugd mede te delen dat The Grand Western Rail Road officieel in gebruik is genomen. Met een tijd van iets meer dan 3 minuten vanaf de Centrale Hal tot de Mesa betekent deze een ongelooflijke tijdsbesparing voor elke reiziger in het bezit van een minecart.

Deze rail road is iets meer dan 1 km lang. Als je dus helemaal naar het einde gaat, zal je een achievement krijgen (als je al ver genoeg zit om die te kunnen krijgen).

Voorlopig zijn er nog geen plannen voor rail roads in de andere richtingen, hoewel de Jungle via de Zuidgang en de Mesa via de Oostgang ook wel een eindje stappen zijn.

Edit: Ondertussen is The End te bereiken via de Oostgang.

Bewerkt: door thebig

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...