Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Na een kleine week en meer dan 40 ingame dagen is het ons gelukt. Ik en Foreigner97 zijn heel de binnenzee rondgewandeld. Een lange rit waarin we veel hebben gezien en alle biomes (op 3 na) zijn tegengekomen. Hetgene dat we al dagen vermoedden bleek dus werkelijkheid. Onze grote Ocean aan de spawn blijkt niet meer dan een binnenzee te zijn.

En aangezien wij die hypothese als eerste stelden en bewezen lijkt het ons niet meer dan correct om deze te benoemen. Vanaf deze dag zal de binnenzee gekend zijn als de Mare della Tranquillità! Of Sea of Tranquility voor hen die de makkelijke naam verkiezen. Aanschouw, de Grote Binnenzee:

gallery_113271_234_3950600.png

Wie had het gedacht (wij dus)...

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wat is de binnenzee nou? bloos.gif

Het water (de zee) wat je overal ziet. puh2.gif We hebben ontdekt dat deze zee in z'n geheel wordt omringd door het hoofdcontinent, waar onder andere de spawn is, vandaar we het de Grote Binnenzee noemen.

Haha, vet mooi! Nu nog alle zwarte stukken ontdekken.

Misschien iets voor in de toekomst, hoewel boten echt een verschrikking zijn in multiplayer, waardoor het wegwerken van al deze stukjes per boot op z'n minst een gehele inventory vol boten gaat kosten. :clown:

Geplaatst:

Wat is de binnenzee nou? bloos.gif

Het water (de zee) wat je overal ziet. puh2.gif We hebben ontdekt dat deze zee in z'n geheel wordt omringd door het hoofdcontinent, waar onder andere de spawn is, vandaar we het de Grote Binnenzee noemen.

Haha, vet mooi! Nu nog alle zwarte stukken ontdekken.

Misschien iets voor in de toekomst, hoewel boten echt een verschrikking zijn in multiplayer, waardoor het wegwerken van al deze stukjes per boot op z'n minst een gehele inventory vol boten gaat kosten. clown.gif

Ach iedereen woont wat verspreid als iedereen eens de boot neemt verdwijnen die zwarte stukken vanzelf :)

Geplaatst:

T zou leuker zijn als iedereen een handje helpt en bijvoorbeeld de kleine eilandjes weg haalt. Zo kan je wat makkelijker naar elkaar varen en niemand gaat ze ooit gebruiken :puh:

Geplaatst:

alle biomes (op 3 na)

Welke dan? Ik zou namelijk de achievement van alle biomes ontdekken wel willen halen.

En aangezien wij die hypothese als eerste stelden en bewezen lijkt het ons niet meer dan correct om deze te benoemen. Vanaf deze dag zal de binnenzee gekend zijn als de Mare della Tranquillità! Of Sea of Tranquility voor hen die de makkelijke naam verkiezen. Aanschouw, de Grote Binnenzee:

Of, zoals ik het zal noemen, 'een zee'.

Geplaatst:

Welke dan? Ik zou namelijk de achievement van alle biomes ontdekken wel willen halen.

Mega Tundra (Podzol Spruce) en Mushroom Islands (bestaat uit 2 biome-delen) ontbreken nog. Beide nog niet gevonden op de server.

Of, zoals ik het zal noemen, 'een zee'.

U bent onze aanwezigheid niet waardig!

Geplaatst: (bewerkt)

Even een vraagje heren. Hebben jullie belang bij een soort van Gladiator Arena? Ik had dan het idee om een toernooi te beginnen en dat iedereen die mee wilt doen een inleg doet van bijvoorbeeld 1 dia en dat dan de winnaar alle dia's wint die ingelegd zijn. Als jullie dit leuk lijkt, laat het hier weten en ik en als er nog meer mensen bereid zijn gaan we zo'n arena vlakbij de spawn maken.

Bewerkt: door AXIO
Geplaatst:

Lijkt me wel lachen om doen, maar in hoeverre is alles dan vastgelegd qua uitrusting?

Ter informatie: Ik en Foreigner97 zijn momenteel op de heuvel ten Zuiden van de spawn twee monumenten aan het bouwen. Ze zijn lang nog niet af en er zit best wat materiaal in, dus kijk het maar even aan wat het wordt! :o

Geplaatst:

Leuk! Dat moet dan nog besproken worden. Lijkt me het leukst als iedereen dan alleen Iron armor en sword gebruikt zodat iedereen gelijk is. En pijl en boog niet te vergeten natuurlijk.

Geplaatst:

Al vind ik wel dat je met een plug-in XP bottle kan kopen en als je je ingeschreven hebt, je naar een lvl 30 enchanting room kunt teleporteren totdat je wedstrijd begint. Zodat je toch weer een beetje in het voordeel kunt zijn. En met plug-in voor XPbottles: Als je op een bordje klikt krijg je er bijvoorbeeld 8 XP bottels bij en ben je 1 ijzer ofzo minder. ;)

Geplaatst:

Of je zoekt een Priest die je XP-bottles verkoopt?

Het lijkt me eerlijker om voor iedereen een simpele Bow, Iron Sword en ±32 arrows te voorzien. Elk beetje "optie" verkleint de kans om alles eerlijk te houden. Ik kan ook afkomen met mijn eigen Bow en Sword (en dat wil ik best graag), maar eerlijk is dat niet.

Geplaatst:

Als iemand brood nodig heeft kan je bij mij halen heb meer dan 9 stacks.

Vind laatste paar dagen behoorlijk rustig op de server.

Geplaatst:

Als iemand brood nodig heeft kan je bij mij halen heb meer dan 9 stacks.

Vind laatste paar dagen behoorlijk rustig op de server.

Gratis brood ? 8) Ja er is inderdaad wel weinig volk :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...