FireFighter Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 Count me in: Romyy023 Reageren
Isic Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 Als iemand brood nodig heeft kan je bij mij halen heb meer dan 9 stacks. Vind laatste paar dagen behoorlijk rustig op de server. Gratis brood ? Ja er is inderdaad wel weinig volk Grais brood ja. @FireFighter je moet even wachten tot een mod van de server je toevoegt. Reageren
Votair Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Na een weekje op vakantie te zijn geweest kan ik eindelijk weer gaan survivalen in de server. Reageren
Together Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 @Votair, Sommige mensen moeten vandaag/morgen weer naar school. Dus verwacht niet veel volk op de server . Reageren
Votair Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Dat is jammer. Zelf heb ik nog tot volgende week maandag vakantie. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Count me in: Romyy023 Toegevoegd. Reageren
Isic Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Zelf heb ik alweer gewoon moeten werken. Reageren
AXIO Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Zelf heb ik alweer gewoon moeten werken. Idem. Ik zal de komende tijd wat minder aanwezig zijn. Reageren
Votair Geplaatst: 23 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2014 Jottum! Gisteren diamonds gevonden. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 23 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2014 Ik ben zelf voor een nieuwe server. Ik heb nog erg veel zin om samen te spelen met mensen hier en heb wat leuke ideeën maar er zijn gewoon te weinig online vind ik. Ik hoop dat er een server komt met al die nieuwe dingen, want daar kunnen we ook wel veel leuke dingen mee. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2014 Een nieuwe server gaat echt niet helpen dan hoor. Mensen zitten gewoon weer op school en hebben huiswerk of zijn aan het werk/hebben een leven Reageren
thebig Geplaatst: 23 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2014 Ik denk dat er pas een nieuwe server gaat komen als 1.8 beschikbaar is. Dan kunnen we samen ontdekken en gaan er sowieso veel mensen online zijn in het begin. Net was ik even met Isic online (en ook even met Henk). Dus ik ben een halve stack diamonds, halve stack gold, een stack iron en tools ter waarde van 150 levels enchantments kwijtgeraakt door een skeleton die me in de lava duwde... maar ik heb veel netherack, so I've got that going for me. Heb een automated smelter gemaakt om al mijn netherack even om te smelten naar nether bricks. Had zowat een double chest vol netherack (en dat was dan alleen nog maar in mijn home, er zijn andere chests op andere plekken waar er ook nog genoeg in zit) Reageren
thebig Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 [...] Dat was even leuk Voor diegene die die map niet kennen, dat is een map van 2 jaar gelden, waar we met z'n alles dus 1 huis hadden gemaakt, groot succes destijds. Voor de geïnteresseerden: Download van die map (natuurlijk in de orginele staat ) (coordinaten: X -207 Y: 71 Z: 27) Ik heb nu pas eindelijk deze map eens verkend en man: wat een gigantisch huis. Ik heb er een uurtje in rondgelopen voor ik het gevoel had het meeste gezien te hebben. Als ik het vergelijk met 'De Berg' viel me vooral op dat de huizen in deze server niet per se een grootte oppervlakte inpalmden, maar vooral gigantisch hoog waren. Sommige huizen liepen letterlijk van het onderste punt naar het bovenste. Dat verklaart dan ook waarom het langs de buitenkant zo groot lijkt. Daarnaast viel me ook op dat het ietwat onordelijk was (in vergelijking met De Berg dan toch, het was niet desastreus of zo). De farms (waar er heel veel verscheidene van waren) stonden her en der, de stallen nog ergens anders. Niet echt een groepering dus. Daarnaast denk ik dat iedereen vooral toch individualistisch bezig was, ondanks dat het een groot huis was. Wat me daarop duidt is dat er geen grote centrale hal is (of toch niet uitgesproken), er geen centrale opslag is (buiten de kisten die bij de farms staan), maar vooral dat mensen farms binnen hun eigen huizen hadden om hun eigen voorraad te voorzien. Ik weet dat bij ons alles mooi gegroepeerd was, farms en dieren in de kelder, en dat iedereen zijn eten daarvandaan ging halen. Binnen De Berg werkte iedereen samen om er een mooi geheel van te maken. Sommige mensen gingen later een kleine basis maken op een verre afstand, maar die samenwerking was er wel. Dit doet me ongelooflijk veel zin hebben om weer samen zoiets te maken. Misschien bij 1.8? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 Altijd leuk, maar ik en Foreigner97 hebben al een idee dat we gaan proberen uitwerken op de 1.8-server! :o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.