Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Minecraft is, zoals zowat elk spel, ook illegaal te verkrijgen. Op de normale servers raken enkel premium accounts, tenzij met wat gefoefel waar ik het fijne niet van weet en dat we op het forum ook niet gaan bespreken.

De GTAF-server is bijvoorbeeld op aanvraag van de crew enkel toegankelijl voor premium.

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik las dat er wat geouwehoer is rond Bukkit en we dus nog wel even kunnen wachten met de server. Ik heb er niet heel veel verstand van maar zo als ik het heb gelezen tenminste.

Geplaatst:

Is er ook. Van wat ik ervan begrijp: Mojang wilt niet dat Bukkit stopt omdat zij het hebben gekocht, maar het team wilt wel stoppen ofzoiets...

Geplaatst:

Een oud medewerker wilt beslag leggen op codes die hij heeft geschreven, volgens mij zoiets.

Nee hoor, tenminste kan dat nergens vinden.

Daarnaast het is geen bedrijf, Bukkit werd/wordt gemaakt/onderhouden door vrijwilligers die er in hun vrije tijd mee bezig zijn.

Vele ontwikkelaars van Bukkit hebben er simpelweg geen tijd meer voor, en de zin is weg. Want vergeet niet, er worden honderden man-uren erin gestoken, en dat allemaal voor niets.

Omdat enkele ¨top-ontwikkelaars¨ gezegd hebben te stoppen, zijn er ineens veel meer die nu ook ermee stoppen.

Grote kans dat bukkit dus dood is, helaas, maar het is niet anders.

Er komt vast wel een alternatief, daarnaast Minecraft zou zelf ook een mod-api krijgen (ooit :clown:).

Geplaatst:

Dus.... Minecraft nokt ermee? :puh:

De teams misschien wel, maar de game niet lijkt het. :puh:

'Microsoft koopt ontwikkelaar Minecraft voor 2 miljard dollar'

Microsoft zou van plan zijn om de ontwikkelaar van de populaire game Minecraft over te nemen voor een bedrag van meer dan 2 miljard dollar.

microsoft-koopt-ontwikkelaar-minecraft-voor-2-miljard-dollar.jpg Foto: Mojang

Dat stellen anonieme bronnen woensdag tegen zowel Bloomberg als The Wall Street Journal.

Mogelijk wordt de deal deze week nog afgerond. Microsoft zou het aantal spelers van Minecraft willen uitbreiden via Windows-pc's en Xbox-consoles, en ziet bovendien mogelijkheden in de verkoop van speelgoed en licenties voor films, aldus een bron van Bloomberg.

Markus Persson, online bekend als Notch, is nu de ceo van Mojang. Hij ontwikkelde in 2009 een eerste versie van Minecraft en richtte Mojang in 2010 op.

In Minecraft bevinden spelers zich in een blokkenwereld, waar verder geen verhaal of doel aan is gekoppeld. Spelers moeten enkel zien te overleven en kunnen gebouwen of zelfs hele steden maken met materialen die ze opgraven uit mijnen.

Vertrek

Tot nu toe heeft Persson investeringen van buitenaf altijd geweigerd. Vroege versies van Minecraft werden al online verkocht tijdens het ontwikkelproces en Mojang verdiende dus al snel aan zijn spelers.

Inmiddels is Minecraft op verschillende platformen, waaronder pc, Xbox en Playstation, al meer dan 1,75 miljoen keer verkocht. De beperktere mobiele versie ging zelfs tientallen miljoenen keren over de toonbank. Na de overname zouden de versies voor concurrerende platformen blijven bestaan, aldus Bloomberg.

Volgens een bron van het persbureau heeft Persson een aantal maanden geleden zelf contact opgezocht met Microsoft om een overname voor te stellen. Hij zal nog helpen tijdens een transitieperiode maar zal daarna vermoedelijk niet meer actief blijven in het Minecraft-team, aldus de bron.

Microsoft en Mojang hebben niet op het bericht gereageerd. Voor Microsoft zou de overname de grootste zijn sinds Satya Nadella in februari als nieuwe topman werd aangesteld. Hij liet eerder al weten dat hij de gamesafdeling van Microsoft zag als veelbelovend.

Door NU.nl

Geplaatst:

daarnaast Minecraft zou zelf ook een mod-api krijgen (ooit clown.gif).

Dit is ook gewoon weggeduwd door allerlei domme troep uit te brengen zoals paarden, slaat nergens op. :clown:

Geplaatst:

Nieuwe server is online gegaan. Dit maal de non-bukkit versie dus helaas geen DynMap en plugins! :(

Het nieuwe IP-adres is: 104.40.135.119

De whitelist van de vorige server is overgenomen, dus in principe kan je op deze server spelen als je op de oude server kon spelen. ;)

Geplaatst:

Wat leden van Sans Scrupules bouwen nu een dorp, vlakbij de spawn. Gelieve daar niet in de buurt te gaan bouwen. Ik heb het gedeeltelijk omringd met cobblestone dus dat moet wel duidelijk zijn. Het sluit ook aan bij een berg, daar ook niet bouwen.

Geplaatst:

Is het een nieuwe map, of de vorige?

Indien het de oude map is, zou het zonde zijn: dan mis je structures en blokken e.d. wat in 1.8 zit.

Geplaatst:

We spelen op een nieuwe map, dus het gehele terrein is gegenereerd met 1.8 en alle nieuwe blocks/structures/mobs zijn dus niet uren stappen, maar kunnen overal aanwezig zijn.

Geplaatst:

Ik heb trouwens al een jungle biome, een woestijn en een biome met dark wood gevonden. Het ligt ten westen van de spawn en allemaal aan elkaar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...