Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Vroeger was dat nog wel zo, tot update 1.5 geloof ik kon je met F3 de seed lezen. Het zal er wel uitgehaald zijn wegens misbruik en op verzoek van server hosts.

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Klopt maar volgens kan de server host het wel weer aanzetten. In sp kan je bijvoorbeeld /seed typen en je krijgt de seed. Zou wel standaard uitstaan. Maar goed omdat wij op een vanilla server zitten lijkt mij het het beste om ook geen 3rd party programs te gebruiken om dingen te vinden :)(zelfde geld voor een dynamap)

Geplaatst: (bewerkt)

Zo de 'maaimolen' is af :)

Buiten het kopstuk ben ik er wel redelijk tevreden over.

Bewerkt: door skullz-000
Geplaatst:

Die molen ziet er leuk uit, skullz.

Gisteren heb ik eindelijk de Blaze Farm kunnen afwerken. Die is nu volledig in operatie.

Als je levels of rods zou nodig hebben, moet je naar het SaScru-dorpje komen en de Netherpoort nemen. Als je eenmaal in de Nether bent en je staat met je hoofd naar de ingang van de Nethergangen (aangegeven met een witte quartzpoort), moet je je 180° omdraaien. Als je die richting blijft uitlopen en wat naar links afwijkt, zou je een grote muur van Netherbrick moeten zien, met wat Cobblestone, die de ingang aanduidt. Daar kan je een trap nemen in het Netherfort. Eenmaal boven moet je de richting uit van het lavapoeltje, de eerste gang rechts in (die op het einde half is geblokkeerd door dioriet) en daar direct links. Loop je die gang af, dan kom je bij de Blaze Farm. Instructies staan op de bordjes beneden.

Let wel op van Wither Skeletons en Blazes, die zeer regelmatig binnen de Nether fort spawnen.

Als je de poort uitkomt staat er ook een bordje boven een ladder die naar een Nether Fort leidt. Dit is echter een andere Nether fort zonder Blaze Spawner. Later zullen we de weg naar de Blaze Farm eens goed aanduiden.

Kan iedereen uit de buurt van mijn huisje blijven? Als er op mijn land word gebouwd is alles voor mij. Voor altijd. Ge krijg dat dan nie terug!! :D Er staat een bordje op mijn huisje, en er is een stukje land naast wat plat is. Ik wil het hele opervlakte vlak maken.

Mijn pc is namelijk gecrasht, dus zal offline zijn tot ik een nieuwe heb of m'n laptop MC aan kan.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

De laatste tijd heb ik écht wel veel geluk met de enchantments die ik krijg, jeetje. Dit was allemaal uit eén level 30 enchantment.

223d27bfe4.jpg

Geplaatst:

Dat is exact hetzelfde dat ik op mijn zwaard op de vorige server had. Hoewel ik niet zeker ben over de Looting (iets dat ik ook liever niet op mijn zwaard heb) :v

Geplaatst:

Het is klaar!

2a6pegg.png

Het lijkt een gigantenwerk, maar eenmaal ik de juiste techniek had, kon ik grote stukken binnen enkele uren weghakken. Ik denk dat ik vandaag 3 uur heb gehakt in totaal (uiteraard niet na elkaar), waaronder een halfuur samen met Bierbuikje. Vanmorgen was enkel de omtrek zeer grof weggehakt, vandaag al de rest kunnen doen.

Te midden van het SaScru dorp in een verscholen grot heb ik me de afgelopen dagen gevestigd. ;)

2014-09-26_191623_zps65d26528.png

2014-09-26_191519_zpsb7ed5ca7.png

2014-09-26_191549_zps5f21536a.png

2014-09-26_191530_zps495150c1.png

Er komt nog een rivier, bomen, meer aankleding en wat andere grotten er naast. :puh:

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

Ik heb twee villagers "genezen", maar de AI laat nogal te wensen over in mijn dorp. Soms staan ze gewoon 's nachts buiten. Ik moest maar eens beginnen aan muur rond het dorp.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...