Phoenyxar Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 Heb je zelf een dorp gebouwd of een bestaand aangepast? Je moet daar namelijk zeer precies in zijn anders erkennen de Villagers je "dorp" niet. Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 Het spel markeert zelf een gebied als dorp als er tenminste 1 villager is en 1 huis. Een huis wordt gedefinieerd door een deur en dak; een blok dat direct zonlicht blokkeert. Reageren
Dexist Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 Sinds update 1.8 is het breeding proces wel wat anders geworden: Additionally, villagers must be "willing" in order to breed. After mating, they will no longer be willing and must be traded with again before becoming willing again.Villagers can become willing by the player trading with them. Willingness is granted the first time a new offer is traded, or at a one-in-five chance on subsequent trades). This will not cause them to immediately seek out a mate, however. Villagers can also become willing by having either 3 bread, 12 carrots or 12 potatoes in their inventory. Any villager with an excess of food (usually farmers) will throw food at other villagers, allowing them to pick it up and obtain enough food to become willing. You can also throw bread, carrots, or potatoes at the villagers yourself to encourage breeding. http://minecraft.gamepedia.com/Villager#Willingness Dus met ze gaan traden of een aardappel naar hun kop gooien Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 Maar al je deuren moeten wel juist zitten, als je een deur in de verkeerde richting hebt staan is de kans groot dat men alles "buiten" als een huis ziet en dan krijg je dus zelfmoord-testificates die geen manier zien om te ontsnappen aan de zombies. Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 Nee, nee. Ik heb het allemaal keurig bekeken. Het spel bekijkt 5 blokken voor, en 5 blokken achter de deur. Afhankelijk van hoeveel zonlicht er op die blokken schijnt bepaalt het spel wat binnen en wat buiten is. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 Nee, nee. Ik heb het allemaal keurig bekeken. Het spel bekijkt 5 blokken voor, en 5 blokken achter de deur. Afhankelijk van hoeveel zonlicht er op die blokken schijnt bepaalt het spel wat binnen en wat buiten is. Wat een ingewikkeld gedoe Reageren
Dexist Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Geplaatst: 28 september 2014 Water temple drooglegging: Gisteren hebben thebig,hij heeft de temple gevonden, en ik de Elder Guardians vermoord en 3 sponges gevonden . Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Geplaatst: 28 september 2014 En nog een foto van de reeds drooggelegde hoofdingang. Reageren
thebig Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Geplaatst: 28 september 2014 Leuk gewerkt al. Ik kom deze week niet op de server, dus ik kom later wel eens kijken. Reageren
AXIO Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Geplaatst: 28 september 2014 Ik ook niet trouwens. Ik ga eerst even genieten van Fifa15 Reageren
super_senne Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 (bewerkt) Mijn naam is afca11 en ik. Wil er graag op Bewerkt: 4 oktober 2014 door super_senne Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 En we hebben weer een DIEF in ons midden. Serieus? Dat je iets uit de farm neemt tot daar aan toe, maar plant het dan op zijn minst terug aan. Daarnaast is al mijn reeds opgespaard voedsel en al mijn potions gejat. Reageren
AXIO Geplaatst: 5 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2014 Wie zijn er nieuw op de server? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 6 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2014 Ik zit ook in de server, ik heb al een huis gebouwd: maar sloop hem niet. Maar als je mijn huis ziet, staat het er wel op. Reageren
FireFighter Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Yoooo meinkrafters, Hoe is de server nu met 1.8? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.