Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

En we hebben weer een DIEF in ons midden.

958fb63fd6.png

Serieus? Dat je iets uit de farm neemt tot daar aan toe, maar plant het dan op zijn minst terug aan. Daarnaast is al mijn reeds opgespaard voedsel en al mijn potions gejat.

Misschien is Swatchdog en Rollback een goed idee voor de server? Met Swatchdog kan je zien wie, wat geplaatst/gesloopt heeft. en met Rollback kan je het terughalen tot een bepaalde tijd, als ik het goed heb.

Bewerkt: door Votair
  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Het gaat wel goed met de server, het loopt gelukkig bijna nooit vast, ook helemaal geen lags.

Mooi. Is het druk/actief? :puh:

Geplaatst:

Ik moet even iets mededelen, een tijdje geleden zat ik ook op de server.

En ik heb een huisje gebouwd in het Sans Scrupules dorpje, ik hoop dat jullie dat goed vinden.

Anders moeten jullie het zeggen dat het niet goed is, en dan verhuis ik wel.

Geplaatst:

Misschien dat er een achterliggende gedachte is, maar het lijkt mij gewoon een boel villages die willekeurig bij elkaar gespawnd zijn. Er lijkt wellicht een systeem van trappen en tunnels in te zitten, maar dat zijn gewoon gevolgen van de ietwat gebrekkige spawning van generated structures in Minecraft. :puh: En de roekeloosheid van degene die al deze villages op een hoopje heeft gesmeten, uiteraard.

Geplaatst:

Het is inderdaad allemaal random (spawn met 100-1000 verhoogd), maar vind het er wel interessant uitzien. Ook al dat het vooral veel Dirt, Cobble en Gravel muren creëert.

Geplaatst:

Zou wel mooi zijn als de huizen richting het centrum steeds groter worden met meerdere kamers en kleine pleintjes er tussen en als je dan van het centrum af gaat huizen met tuinen er om heen. Een soort random gegenereerde stad krijg je dan. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...