Votair Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 (bewerkt) En we hebben weer een DIEF in ons midden. Serieus? Dat je iets uit de farm neemt tot daar aan toe, maar plant het dan op zijn minst terug aan. Daarnaast is al mijn reeds opgespaard voedsel en al mijn potions gejat. Misschien is Swatchdog en Rollback een goed idee voor de server? Met Swatchdog kan je zien wie, wat geplaatst/gesloopt heeft. en met Rollback kan je het terughalen tot een bepaalde tijd, als ik het goed heb. Bewerkt: 11 oktober 2014 door Votair Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Het is geen bukkit server. Reageren
Votair Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Ohja, vergeten. Forgive me! Maar wat is nou eigenlijk het hele verhaal rond Bukkit? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Die ontwikkelaar wou ermee stoppen maar Mojang wou het niet ofzo. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2014 Het gaat wel goed met de server, het loopt gelukkig bijna nooit vast, ook helemaal geen lags. Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 Het gaat wel goed met de server, het loopt gelukkig bijna nooit vast, ook helemaal geen lags. Mooi. Is het druk/actief? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 Ik ben maar paar keer geweest op de server, en als ik erin zit, is niemand op de server. Reageren
FireFighter Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Ah, oke. Ik wil toch wel eens een kijkje nemen en misschien mij vestigen. Mag ik erbij? Romyy023 Reageren
Rutger. Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Ah, oke. Ik wil toch wel eens een kijkje nemen en misschien mij vestigen. Mag ik erbij? Romyy023 Je kan erin! Welkom Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Ik moet even iets mededelen, een tijdje geleden zat ik ook op de server. En ik heb een huisje gebouwd in het Sans Scrupules dorpje, ik hoop dat jullie dat goed vinden. Anders moeten jullie het zeggen dat het niet goed is, en dan verhuis ik wel. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Als ik dit zo zie krijg ik zelf ook zin om wat te klooien met de spawninstellingen van de structures :v Reageren
Nissan Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Moet dat een AC 1 stad voorstellen? Het doet me er erg aan denken namelijk Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Misschien dat er een achterliggende gedachte is, maar het lijkt mij gewoon een boel villages die willekeurig bij elkaar gespawnd zijn. Er lijkt wellicht een systeem van trappen en tunnels in te zitten, maar dat zijn gewoon gevolgen van de ietwat gebrekkige spawning van generated structures in Minecraft. En de roekeloosheid van degene die al deze villages op een hoopje heeft gesmeten, uiteraard. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Het is inderdaad allemaal random (spawn met 100-1000 verhoogd), maar vind het er wel interessant uitzien. Ook al dat het vooral veel Dirt, Cobble en Gravel muren creëert. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Zou wel mooi zijn als de huizen richting het centrum steeds groter worden met meerdere kamers en kleine pleintjes er tussen en als je dan van het centrum af gaat huizen met tuinen er om heen. Een soort random gegenereerde stad krijg je dan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.