Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zou wel mooi zijn als de huizen richting het centrum steeds groter worden met meerdere kamers en kleine pleintjes er tussen en als je dan van het centrum af gaat huizen met tuinen er om heen. Een soort random gegenereerde stad krijg je dan. :puh:

Misschien een idee voor 1.9.0? Bewerkt: door Ezra24rct3
  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

1.10 denk ik eerder. Eigenlijk is iedere update een nieuw deel moet ik zeggen. Met 1.8 heb je meer blokken dan 1.7. Hetzelfde was bij 1.6 en 1.7 enz. ;)

Geplaatst:

Wat een vervelende server. Ik zit super ver van de rest maar kom alsnog in Thebig's rottige nethertroep. Als ik dan weer in de protal ga zit ik in het SS dorp en kan ik niet meer terug. Ik heb dus geen enkele mogelijkheid om kwarts en glowstone te krijgen terwijl ik dat super hard nodig heb. Ook is er een of andere gast die het leuk vind om allemaal traps te maken. Ik vraag me af waarom er geen plug ins in de map zitten..

Geplaatst:

Je zou voor minder vallen gaan maken als men je spullen jat. Die vallen zijn niet van mij trouwens, ik ben niet meer op de server geweest sinds men mijn spullen gejat heeft.

Geplaatst:

Je zou voor minder vallen gaan maken als men je spullen jat. Die vallen zijn niet van mij trouwens, ik ben niet meer op de server geweest sinds men mijn spullen gejat heeft.

Dat is dus ook de reden dat ik ver weg zit. Maar alsnog komt ik bij thebigs gangen uit. Ik snap het nut niet van die gangen: het enige wat ze doen is de nether verprutsen.

Geplaatst:

Wat een vervelende server. Ik zit super ver van de rest maar kom alsnog in Thebig's rottige nethertroep. Als ik dan weer in de protal ga zit ik in het SS dorp en kan ik niet meer terug. Ik heb dus geen enkele mogelijkheid om kwarts en glowstone te krijgen terwijl ik dat super hard nodig heb. Ook is er een of andere gast die het leuk vind om allemaal traps te maken. Ik vraag me af waarom er geen plug ins in de map zitten..

Dat er geen plugins in de server zitten heeft te maken met dat er nog geen Bukkit voor de server is. Zodoende kan je nog geen rollback of lockette doen helaas :(.

Zou Minecraft 2.0.0 wel uitkomen, of gaat dat gelijk weer naar Minecraft 1.0??

Ze gaan gewoon verder met 1.9 1.10 1.11 etc. De cijfer code is te omschrijven als het volgende: A.B.C. met : A is de main versie van minecraft, nu dus 1(geen beta of alpha meer) B is voor elke nieuwe (grote)update dus we zitten op update 8. en C staat voor kleine updates en/of bugfixes. Pas bij en hele grote verandering dan zal de 1 veranderen in een 2.

Geplaatst:

Ik snap het niet, sinds ik op de server zit, lijkt alles verlaten en dood.

Bijna niemand zit op de server, en als ik telkens er in kom, is er helemaal niemand.

Best wel triest, dat je zo een server overeind wil houden :N

Geplaatst:

Ik vind het opzich wel een leuke server. Ik ben nu bezig om een stad in Japanse-style te bouwen. Ik heb daarom een plek heel ver weg uitgekozen om te voorkomen dat iedereen er makkelijk kan komen. Is er iemand die het leuk zou vinden om mij te helpen in deze stad. En om het iig wat gezelliger te maken. Want nu ben ik meestal alleen of met bountyskull.

Geplaatst:

Netherportals maken is nu eenmaal een recht van de snelste. Moet je zelf maar even kijken of je ergens uitkomt waar je wil. Bovendien is het zeer makkelijk om even naar beneden te graven.

Geplaatst:

Netherportals maken is nu eenmaal een recht van de snelste. Moet je zelf maar even kijken of je ergens uitkomt waar je wil. Bovendien is het zeer makkelijk om even naar beneden te graven.

Kan jij mij dan a.u.b. even helpen om mijn portal aan te sluiten?

Geplaatst:

Ik ga nu even een kijkje nemen. :)

Heb altijd moeite om op te starten op een 'frisse' server, je begint met helemaal niets haha.

Geplaatst:

Ik zal eens even laten zien wat ik allemaal heb gebouwd de laatste 2/3 dagen. Ik ben voor het eerst begonnen met bouwen in een Japanse stijl. Ik ben er nog niet zo goed in maar vind het wel erg leuk.

Hier is een foto van het eiland van ver weg:

IGBOxK9.png?1

Hier zie je de ingang van mijn 'stad'.

FNBC1Z9.png

Dit is het eilandje waar ik al mijn eten op verbouw. Ik heb hier veel graan en suikerruit geplant en heb kleine stroompjes water aangelegd met een huisje waar ik extra eten kan bewaren.

K29qpC4.png

En dit wordt het stadhuis maar die is nog niet af.

uOgugQw.png?1

Ook ben ik begonnen aan een tuin met heel veel bomen en wil ik daar in het midden van een grote boom met roze bladeren. Maar dat is mij nog niet gelukt. Via de tuin kan je dan naar het stadshuis. Maar je kan ook naar links. Daar wil ik een klein brewing huisje maken en rechts wil ik de ingang naar een mijn maken.

Ik vind het een leuk project om aan te werken maar vind het wel jammer dat er weinig mensen online zijn. Misschien is er iemand die het leuk lijkt om mij te helpen in dit project. Uiteraard bepaal ik zelf wie er morgen meewerken en wie niet. En als je niet weet waar het is dan is het ook bijna niet te vinden. Dit is om diefstal te voorkomen.

Thebig: Wil je mij trouwens binnenkort nog even helpen met die portal?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...