Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik in de server wil, kan "ie" hem niet verbinden, of is de server soms offline?

Want een paar maand geleden kon ik nog wel op de server, en nu niet meer :(

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Even je bericht in de juiste server geplaatst :tu:

Ik denk inderdaad dat de server offline is. Er speelden toch niet al te veel mensen meer op. Je kan natuurlijk zelf een nieuwe server proberen regelen, al denk ik dat nu veel mensen bezig zijn met examens of met komende examens.

Geplaatst:

Even een goede raad van mij. Als je een Minecraft server wil starten/beginnen dan is het handig dat de server 24/7 toegankelijk is. Dat gaat geld kosten of je zet je server op een VPS, maar dan betaal je alsnog voor de VPS.

Geplaatst:

Hmm.... ik wil heus wel een servertje opzetten, maar dan is "ie" niet 24/7.

Want ik wil geen geld verspillen aan een server, en ik speel allang niet zoveel Minecraft meer.

En als ik een server ga opzetten, dan wordt het waarschijnlijk een Bukkit Server, omdat het Plugins ondersteunt.

Geplaatst:

Ja, maar dat betekent niet dat je geen bukkit server meer kunt opzetten. Als je nog bestanden hebt kan je er gewoon 1 maken.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Crypteq, heb je de map van de snapshot server nog? In de staat toen hij offline ging, en nooit meer online kwam?

Geplaatst:

Ja, het lijkt me weer leuk om gewoon weer een survival server te hebben! Alleen dan 1 waar je een echte community hebt en iedereen met elkaar omgaat. (Voorbeeld: How To Minecraft server)

Geplaatst:

Ik speel nu ook weer eens Minecraft, en eerlijk gezegd mis ik de GTAForum Minecraft Server wel een beetje.

K' hoop dat de Server weer een keertje Online komt, zodat we weer avonturen kunnen beleven op zo'n mooie Server.

Geplaatst:

Mocht hij trouwens weer online komen: Word het dan gewoon een hele nieuwe server dus ook een nieuwe map? :)

Geplaatst:

Er zijn al lang geen gesprekken geweest over een algemene forumserver, dus ik denk dat we er wel van kunnen uitgaan dat als we nog eens eentje starten het een nieuwe map zal zijn. Ik heb de laatste ook niet meegemaakt, dus ik zou dat ook steunen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...