AXIO Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Ik ben er niet toe instaat maar het lijkt me wel weer leuk Reageren
Votair Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Ik kan misschien wel een server regelen. Moet wel even kijken of dat gaat lukken.. Reageren
Sublime Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Ik heb nog een Tekkit server klaar staan (ongebruikt en laatste versie), maar weet niet hoeveel mensen daarin geinteresseerd zijn. Vanilla lijkt me ook wel leuk Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Ik heb heus wel interesse in een Tekkit Server. En Tekkit is toch een ander soort van Minecraft met mods? Als dat zo is, is het een Modded Server. Reageren
Votair Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Tekkit zelf is toch een mod? Reageren
Davedavy Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 (bewerkt) Ik wil de hosting wel op me nemen. Vanilla, Bukkit, Tekkit kan allemaal Al ben in persoonlijk meer van de oldskool kant. Bukkit is ook wat algemener voor iedereen Bewerkt: 23 december 2014 door Davedavy Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Ik wil de hosting wel op me nemen. Vanilla, Bukkit, Tekkit kan allemaal Al ben in persoonlijk meer van de oldskool kant. Bukkit is ook wat algemener voor iedereen Doe maar Bukkit, maar dan wel de anti-grief plugins etc en weer met een whitelist en met /register ... snap je? Reageren
Davedavy Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Doe maar Bukkit, maar dan wel de anti-grief plugins etc en weer met een whitelist en met /register ... snap je? Uiteraard, al hoop ik toch dat we er van mogen uit gaan dat zoiets kinderachtig als grieven niet zal gebeuren. Ik zal morgen zo'n Bukkit server de lucht in gooien Reageren
Dexist Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Uiteraard, al hoop ik toch dat we er van mogen uit gaan dat zoiets kinderachtig als grieven niet zal gebeuren. Ik zal morgen zo'n Bukkit server de lucht in gooien Mooi om te horen dat je een nieuwe server gaat op zetten! We gaan er van uit natuurlijk dat er niet wordt gegrieft, maar op de vorig servers is er ook een paar keer een 'aanval' geweest helaas. Dus inderdaad de nodige safety-plugings zijn nooit mis. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 We gaan er van uit natuurlijk dat er niet wordt gegrieft, maar op de vorig servers is er ook een paar keer een 'aanval' geweest helaas. Dus inderdaad de nodige safety-plugings zijn nooit mis. Daarom zeg ik ook; Whitelist, login in de server zelf, en Essentials zodat je je dingen kunt afschermen met signs en jij de enige bent die erin kunt. Uiteraard, al hoop ik toch dat we er van mogen uit gaan dat zoiets kinderachtig als grieven niet zal gebeuren. Ik zal morgen zo'n Bukkit server de lucht in gooien Leuk dat er weer een server komt! Als je de bestanden nog nodig hebt heb ik ze nog wel voor je, dus stuur me dan ff een PB en ik upload ze ff. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Hehe.... Er komt eindelijk weer een MinecraftForum server, en thanks Davedavy Reageren
Together Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Ik zal ook wel even langskomen . Al zal het moeilijk worden met net FarCry 4 in huis.. Maar we zullen het zien. Reageren
Votair Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Ik heb op mijn computer misschien nog rollback plugins staan. Reageren
AXIO Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Top jongens! Misschien leuk om eens een dorp met ze allen te maken? Reageren
thebig Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Ik ben zeker voor een gezamenlijk dorp/basis. Ik heb weinig tijd wegens studeren, maar ik wil zeker wel eens komen kijken. Een huisje of een kamertje bouwen kost dan minder moeite dan zelf even een hele basis op te trekken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.