KoningJesper Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Later komen er allemaal shop begonnen Door players, je kan traden met elkaar, ik heb dutch wesley gister wat geld geven en toen heeft ie me geholpen met mijn huis. Zulke dingen Reageren
AXIO Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Heren. Lijkt het jullie wat om een gezamenlijke enchantmen kamer te maken? De tafel heb ik al, alleen de boekenkasten nog niet. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Ik heb ook al een level 30 enchantment tafel. Met boekenkasten eromheen natuurlijk. Van mij mag iedereen die gebruiken, zolang je maar niks anders dan dat doet in mn huis Reageren
thebig Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Ik heb er ook een in de kelder van mijn huisje. Als er toch een openbare zou komen, kan ik wel de boekenkasten leveren. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Ik heb zonet een Enchantment Table gemaakt, en ik ben samen met Ezra in de Nether geweest. K' heb ook m'n hele Armor betoverd, alle tools en ik heb een diamond Pickaxe gekregen Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 (bewerkt) Da map updated. Ennnnn Je kunt je tools nu repareren voor 200$ per stuk en enchanten voor 500$ in de Smederij. Overigens heb ik dit heule mooie plekje gevonden. Niet dat dat er wat tot doet maar toch Bewerkt: 2 januari 2015 door Davedavy Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Damn die sneeuw/ice biome... Reageren
AXIO Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Ik was met Dexist bij een mooie berg vandaag, dayum. Daar had je een mooi dorpje op kunnen maken. Wellicht een idee voor in de toekomst Reageren
KoningJesper Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Iemand zin om vanavond gewoob een tijd in een richting te lopen en kijken wat we kunnen ontdekken? Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 (bewerkt) De loterij wordt elke zaterdag gehouden, omstreeks 17 uur. De prijs voor een half lot 1000$ zijn en voor een heel lot 2000$. Halve loten krijgen de helft van de prijs. Omdat nog niet iedereen zo'n bedrag tot zijn beschikking heeft is het deze week 100$ voor een half lot en 200$ voor een heel lot. Jackpot is 80% van de pot en daarover een 15% bonus van de server. De overige 20% met 5% bonus is de troostprijs. Loten kan nog tot morgen 17:00, in de tijdelijke Kiosk in de spawn kun je zien welk nummer je hebt. Er zijn al 12 loten verkocht! Trekking word geheel willekeurig door de 'Random Number Generator' gekozen. Bewerkt: 2 januari 2015 door Davedavy Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 (bewerkt) T lijkt me leuker als die kiosk gewoon altijd open is, en je er een boek kunt halen met updates van de server (mochten die er zijn natuurlijk) en als je niks te melden hebt kan je de kiosk op een leuke manier 'sluiten', terwijl de kiosk nog wel staat. En trouwens, bij mij kan je gratis enchanten! Bewerkt: 2 januari 2015 door Ezra24rct3 Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Ik mag hopen dat jij later niet iets met de tijd gaat doen. Bijv. de tijd van de olympische spelen bijhouden, want 1 min is bij jou 20 sec. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Lol Ik hoop dat jij niet meer gaat griefen en proberen met andere accounts de server in te komen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.