Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Als je het zo nodig voor anderen wilt verpesten ga het dan ergens anders dan en val er ons er niet mee lastig.

Geplaatst: (bewerkt)

Hij loopt mij ook de hele tijd te irriteren. Rond me huis lopen, in me mijn etc. Ik vraag normaal om weg te gaan en hij reageert niet. Dan loopt hij in mijn mine en zet alles vol met dirt.. Leuk kan ik dat weer weghalen.. Ik heb ook screens gemaakt voor het geval dat.

Bewerkt: door Together
Geplaatst:

Ik weet niet eens wie wie is. ik weet dat gthabig thebig is, ezra24rct3 hetzelfde, isic isic en crypteq. Man man moet ik dan ook bij elk blokje dat weg of geplaatst is een screen maken? Helaas heb ik maar een maximale uploadgrootte, anders had ik er al lang overheen gegaan met het gezeik van blokjes plaatsen.

Geplaatst:

Er is een groot verschil tussen 1 blok en een hele mijn volbouwen Wesley. Ook is er een groot verschil tussen griefen en lenen.

Geplaatst:

En nu ook nog zo irritant doen op de server en proberen je als iemand voor te doen. Wees niet zo kansloos en leer er wat van.

Geplaatst:

We hadden net bezoek van Joriz/Wesley.

23tm9eg.jpg

En toen kregen we bezoek van isis/wesley. En isis dreigde met ddossen.

cuxiv.jpg

Geplaatst:

Je weet het nooit in deze wereld waar technologie op 1 staat. Ik ben graag het kwaad voor.

Geplaatst:

Aan de hand van de screens kan ik afleiden dat de online-mode op "false" staat. Ik raad aan om dit te wijzigen naar "true" en enkel diegene met een legale kopie van Minecraft toe te laten. Zo voorkom je een hoop problemen en volg je GTAGames' visie wanneer heet gaat om het illegaal verkrijgen van iets.

Aan de hand van de screens kan ik afleiden dat de online-mode op "false" staat. Ik raad aan om dit te wijzigen naar "true" en enkel diegene met een legale kopie van Minecraft toe te laten. Zo voorkom je een hoop problemen en volg je GTAGames' visie wanneer heet gaat om het illegaal verkrijgen van iets.

Dat is iets wat ik ook dus niet snap. Creepers laten opblazen tegen andermans spullen. Eerlijk hoor. Iedereen kan maar met het ip adres naar binnen komen en dan nog lopen zeiken dat je van de server af moet. Bewerkt: door TheDutchWesley
Geplaatst:

Je weet het nooit in deze wereld waar technologie op 1 staat. Ik ben graag het kwaad voor.

Ach wel nee, dir zijn te druk met het onthoofden van journalisten en het vermoorden van neergestorte piloten

Geplaatst:

Zoals Bierbuikje al zegt in de eerste screen, Joriz heeft geen Minecraft. Ook wisten we meteen dat je gisteren German4Eva was, en TheGermanWesley. Die namen kunnen dan nog wel, maar ik vind het echter zielig als je namen zoals ISIS gaat nemen, en gaat bedreigen met DDoS'en. Hoe zou jij je voelen als je bijvoorbeeld 50 euro per maand zou betalen voor een server en wij ff leuk gaan zeggen in de chat dat wij het gaan DDoS'en etc?

Ook vind ik de reactie van Crypteq geweldig:

wie zegt dat het een vent is? :O

:7

IP ban werkt ook nog. Kan hij er met geen enkel account meer in in zijn hele huis, of is dat ook een schuur? :7

Bewerkt: door Ezra24rct3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...