TheDutchWesley Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 IP ban werkt ook nog. Kan hij er met geen enkel account meer in in zijn hele huis, of is dat ook een schuur? Een schuur. Een VPN is al genoeg om een IP ban te omzeilen. Whitelist de server gewoon. Dit toont al aan hoe de beveiliging is van de server en onze gegevens. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik heb net in de nether tot level 33 gemined, zodat ik 2x een level 30 enchant kon doen op 2 dia picaxes. Op de eerste Efficiency IV en Silktouch, op de 2e Efficiency IV en Fortune III Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 (bewerkt) Vissersplaats bij een recreatiepark in aanbouw. Coordinaten: 568, 67, 86 Bewerkt: 4 januari 2015 door Visser23 Screens in spoiler gedaan. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ziet er goed uit! Ik kom straks ook weer ff helpen! Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik den Dex bouwen een Spleef arena, binnenkort kunnen we hier Spleef battle's en toernooien houden Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 (bewerkt) Als je niet weet wat Spleef is, verwijs ik je door naar deze pagina: http://minecraft.gamepedia.com/Spleef En wellicht weet je de pagina te vertalen, want het is een Engelse site. Maar het is wel mooi dat er meer Game modes komen in het GTAForum Minecraft server Bewerkt: 4 januari 2015 door bountyskull_10 Reageren
Dexist Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 (bewerkt) De spleef arena! Vandaag heb ik een deel van de tribune gemaakt( en Dave heeft ze op magische wijze gekopieerd ) Bewerkt: 4 januari 2015 door Visser23 Afbeeldingen in spoiler gedaan Reageren
KoningJesper Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ziet er heel vet en stylish uit! Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 (bewerkt) Liep er net in-game al even langs. Ziet er echt heel goed uit. Ik ben benieuwd naar de epische battles die in dat stadion uitgevochten gaan worden! Bewerkt: 4 januari 2015 door Froodooo Reageren
KoningJesper Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 (bewerkt) Laat maar, verkeerd gezien :facepalm: Bewerkt: 4 januari 2015 door KoningJesper Reageren
AXIO Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Welk tdxture pa k is dat Lijkt mij gewoon default. Wanneer gaan we een toernooi doen? Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Is de spleef in de gewone wereld? Dan zie je mij echt niet meedoen hoor. Ik zit nu constant op level 27, en ik ga die niet kwijtspelen voor twee minuten spelplezier. Reageren
AXIO Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Is de spleef in de gewone wereld? Dan zie je mij echt niet meedoen hoor. Ik zit nu constant op level 27, en ik ga die niet kwijtspelen voor twee minuten spelplezier. De grond eronder is niet zo ver naar beneden dat je de dood kan gaan dus het zal geen probleem moeten zijn. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 (bewerkt) Ik heb zojuist Minecraft gekocht. Kan iemand mij wegwijs maken hoe ik op de server kom, wat de regels zijn etc? De regels staan er wel duidelijk, maar ik ben toch bang dat ik in het begin iets verkeerds doe. :$ Mijn naam is alaska1001 of Kaitjee1998. Alvast bedankt! Bewerkt: 4 januari 2015 door KaiSkillzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.