Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

IP ban werkt ook nog. Kan hij er met geen enkel account meer in in zijn hele huis, of is dat ook een schuur? :7

Een schuur. Een VPN is al genoeg om een IP ban te omzeilen. Whitelist de server gewoon. Dit toont al aan hoe de beveiliging is van de server en onze gegevens.
  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb net in de nether tot level 33 gemined, zodat ik 2x een level 30 enchant kon doen op 2 dia picaxes. Op de eerste Efficiency IV en Silktouch, op de 2e Efficiency IV en Fortune III :D

Geplaatst: (bewerkt)

ie3v5i.png

34o81zd.png

2a0ktat.png

2zdyw5s.png

2nrzd6o.png

Vissersplaats bij een recreatiepark in aanbouw.

Coordinaten: 568, 67, 86

Bewerkt: door Visser23
Screens in spoiler gedaan.

Als je niet weet wat Spleef is, verwijs ik je door naar deze pagina: http://minecraft.gamepedia.com/Spleef

En wellicht weet je de pagina te vertalen, want het is een Engelse site.

Maar het is wel mooi dat er meer Game modes komen in het GTAForum Minecraft server :)

Bewerkt: door bountyskull_10

De spleef arena! Vandaag heb ik een deel van de tribune gemaakt( en Dave heeft ze op magische wijze gekopieerd smile3.gif)

ImgkjMz.png

RnFWN69.png

6RAyBXb.png

fxdHTHp.png

KoyP1Aa.png

o155QT8.png

Bewerkt: door Visser23
Afbeeldingen in spoiler gedaan

Liep er net in-game al even langs. Ziet er echt heel goed uit. Ik ben benieuwd naar de epische battles die in dat stadion uitgevochten gaan worden!

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Is de spleef in de gewone wereld? Dan zie je mij echt niet meedoen hoor. Ik zit nu constant op level 27, en ik ga die niet kwijtspelen voor twee minuten spelplezier.

Geplaatst:

Is de spleef in de gewone wereld? Dan zie je mij echt niet meedoen hoor. Ik zit nu constant op level 27, en ik ga die niet kwijtspelen voor twee minuten spelplezier.

De grond eronder is niet zo ver naar beneden dat je de dood kan gaan dus het zal geen probleem moeten zijn.

Ik heb zojuist Minecraft gekocht. Kan iemand mij wegwijs maken hoe ik op de server kom, wat de regels zijn etc? De regels staan er wel duidelijk, maar ik ben toch bang dat ik in het begin iets verkeerds doe. :$ Mijn naam is alaska1001 of Kaitjee1998.

Alvast bedankt! :)

Bewerkt: door KaiSkillzz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...