Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Via Minecraft > Multiplayer kun je het IP-adres van de server (84.201.37.73) invoeren en dan joinen. Davedavy moet je nog expliciet toegang geven voordat je daadwerkelijk iets op de server kunt doen.

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik had hem ook al aardig op weg geholpen. :) . Maar hij viel steeds weg (weet niet als het nu nog zo is) .

Geplaatst: (bewerkt)

Is de spleef in de gewone wereld? Dan zie je mij echt niet meedoen hoor. Ik zit nu constant op level 27, en ik ga die niet kwijtspelen voor twee minuten spelplezier.

Er kan lava in gedaan worden bij bijv een event waar alle gegevens niet worden opgeslagen, maar tijdens de 'normale uren' detecteert de plugin wanneer je gevallen bent. Anders zouden jullie ook handmatig sneeuw moeten bijvullen :')

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Is de spleef in de gewone wereld? Dan zie je mij echt niet meedoen hoor. Ik zit nu constant op level 27, en ik ga die niet kwijtspelen voor twee minuten spelplezier.

De grond eronder is niet zo ver naar beneden dat je de dood kan gaan dus het zal geen probleem moeten zijn.

Ik viel er toch wel dood hoor.

Geplaatst:

Dat is denk ik omdat de plug-in toen nog niet as geactiveerd. De arena is ook nog niet af, dus ik neem aan dat je niet de plug-in al activeert zonder dat de plaats waar je t moet spelen af is :puh:

Geplaatst:

Nou dat kwam omdat er twee lagen zijn :puh: Een lage waar niets ligt en de onderste waar lava ligt, maar normaal gesproken dicht is.

Geplaatst:

De poort stond al enkele dagen open, het mocht zo onderhand wel eens gebeuren emo.gif

Ik ga kijken in hoeverre het mogelijk is een Endfarm te maken. Ik weet echter dat het reteveel materiaal vraagt, dus ik weet niet of ik dat bijeen kan krijgen. En ook niet of ik er zoveel tijd in wil steken om het te verzamelen & bouwen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...