Froodooo Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Via Minecraft > Multiplayer kun je het IP-adres van de server (84.201.37.73) invoeren en dan joinen. Davedavy moet je nog expliciet toegang geven voordat je daadwerkelijk iets op de server kunt doen. Reageren
Together Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik had hem ook al aardig op weg geholpen. . Maar hij viel steeds weg (weet niet als het nu nog zo is) . Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Nadat ik mijn ww bevestigd heb is het in orde gekomen. Bedankt voor de hulp! Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 (bewerkt) Is de spleef in de gewone wereld? Dan zie je mij echt niet meedoen hoor. Ik zit nu constant op level 27, en ik ga die niet kwijtspelen voor twee minuten spelplezier. Er kan lava in gedaan worden bij bijv een event waar alle gegevens niet worden opgeslagen, maar tijdens de 'normale uren' detecteert de plugin wanneer je gevallen bent. Anders zouden jullie ook handmatig sneeuw moeten bijvullen :') Bewerkt: 4 januari 2015 door Davedavy Reageren
Isic Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Is de spleef in de gewone wereld? Dan zie je mij echt niet meedoen hoor. Ik zit nu constant op level 27, en ik ga die niet kwijtspelen voor twee minuten spelplezier. De grond eronder is niet zo ver naar beneden dat je de dood kan gaan dus het zal geen probleem moeten zijn. Ik viel er toch wel dood hoor. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Dat is denk ik omdat de plug-in toen nog niet as geactiveerd. De arena is ook nog niet af, dus ik neem aan dat je niet de plug-in al activeert zonder dat de plaats waar je t moet spelen af is Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Nou dat kwam omdat er twee lagen zijn Een lage waar niets ligt en de onderste waar lava ligt, maar normaal gesproken dicht is. Reageren
AXIO Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Hebben jullie hem al verslagen? Kai! Leuk dat je ook komt! Reageren
thebig Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 De poort stond al enkele dagen open, het mocht zo onderhand wel eens gebeuren Ik ga kijken in hoeverre het mogelijk is een Endfarm te maken. Ik weet echter dat het reteveel materiaal vraagt, dus ik weet niet of ik dat bijeen kan krijgen. En ook niet of ik er zoveel tijd in wil steken om het te verzamelen & bouwen. Reageren
AXIO Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Niemand die dat ook even zegt.. Ik had graag meegeholpen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Is hij offline? Ik kan er niet op..? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Ik heb het even getest en ik spawn gewoon in mijn huisje, dus de server is wel online. Reageren
Dexist Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Soms moet je even refresh drukken in de server list dan verschijnt hij wel Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Het is volgens mij iets met die shaders. Ik zal die eens opnieuw installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.