.PhoeniX. Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Dus de server heeft al een Ender-Portal, terwijl jullie niks gezegd hebben.... Eigenlijk zou ik de Ender Dragon ook een keer willen verslaan, maar dat gaat in m'n eentje helaas niet lukken. Reageren
Dexist Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Misschien wil Dave wel zo lief zijn om de Ender Dragon zo nu en dan eens te laten respawnen . Eventueel wat geld in de richting van Dave schuiven en hij wil vast! Reageren
Davedavy Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 (bewerkt) Eventueel wat geld in de richting van Dave schuiven en hij wil vast! --------- Und ja, die Urlaub ist vorbei! Maarrrrr wij gaan gewoon door! Ik wil aanstaand weekend een Spleef toernooi houden met natuurlijk een heule mooie prijs Wees gerust, je verliest geen items, XP of level of whatever Who's in? Bewerkt: 5 januari 2015 door Davedavy Reageren
Dexist Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Ligt er aan op welke dag anders wil ik zeker meedoen! Ik kan een van de dagen niet, ik weet nog niet welke Reageren
Davedavy Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 (bewerkt) Ligt er aan op welke dag anders wil ik zeker meedoen! Ik kan een van de dagen niet, ik weet nog niet welke Gewoon kijken wat iedereen het beste ligt, vandaar dat ik de animo peil Oh en kun je misschien eens kijken in de server? Ik heb een muur gebouwd langs het stadion maar weer niet of het uitziet Systeem is heel simpel, iedereen speelt 2 keer tegen elkaar en daarna wordt je in pools ingedeeld. Namelijk degen die 2 keer wonnen, die 1 keer wonnen en die 2 keer verloren. Elke winnaar uit een pool krijgt een prijs. Dus iedereen heeft kans op een prijs Bewerkt: 5 januari 2015 door Davedavy Reageren
thebig Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Ik had wel degelijk gemeld dat ik een ender portal had gevonden: Bovendien had ik al een Endportal gevonden, Als ik geen reactie krijg, doe ik het gewoon zelf Reageren
Dexist Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Ik wist het, maar ik kon niet aanwezig zijn op moment van slachting ;( Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Ik wil ook wel meedoen met het toernooi! Reageren
Together Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Ik zou ook wel mee willen doen. Reageren
thebig Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Geplaatst: 6 januari 2015 Ik ga kijken in hoeverre het mogelijk is een Endfarm te maken. Even een kleine update hierover. Ik heb net in een halfuurtje al een pad kunnen maken naar een plek die zo'n 300 blocks verwijderd is van het Endeiland. Waarom niet gewoon om het eiland? Omdat meer ruimte meer spawnplekken betekenen en meer spawnplekken een lagere efficiëntie, wat mogelijk dramatisch is met de lage spawnrate die we nu al hebben. Nu vroeg ik me af of er hier een paar leden enthousiast zouden zijn om mee te helpen bouwen. Gaat waarschijnlijk niet lukken met de huidige instellingen... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Geplaatst: 6 januari 2015 Je kunt het tenminste proberen toch? Reageren
thebig Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Geplaatst: 6 januari 2015 Om zoveel resources te verzamelen met het uiteindelijke risico dat het gewoon niet lukt, is me niet echt de moeite. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.