Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil binnenkort wel eens kijken naar de spawnrate maar aangezien zoveel zeuren om lagg wil ik zo weinig mogelijk veranderen :puh:

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Je mag het gerust anders zelf bouwen hoor, Ezra.

Ik zal vanavond eens posten waar jullie de Endportal kunnen vinden en wat de precieze coördinaten zijn. Ik wil dan niet dat jullie de hele Stronghold gaan afbreken, die is reeds volledig beroofd, dus daar moet je het zeker niet voor doen.

Geplaatst:

Ik weet sowieso niet of er veel van die dingen hingen. In de bibliotheek zullen ze er nog wel zijn emo.gif

Okido, tijd om eens instructies te geven om bij de Stronghold te komen:

Vanuit het stadje volg je eerst deze route. De laatste verticale lijn loopt op X=500.

mERddsb.png

Loop verder tot Y=700, dan kom je dit tegen:

gQfNIUI.png

Waar de fakkel hangt, is er een ingang tot een kleine kamer. Volg gewoon de trap naar beneden en je komt in de Stronghold terecht. De End Portal is ergens in een aangrenzende kamer, dus je moet er niet ver achter zoeken.

Eenmaal in The End kom je op een 5x5 obsidian vlakte. Er is een trap omhoog naar het eiland en een langgerekte strook cobble weg van het eiland. Bespaar je de moeite voor het tweede: daar is (nog) niets. Als je de trap omhoog gaat naar het eiland, kom je bij een obsidianpilaar terecht met een cobble dakje. Aan de andere kant op een heuvel zou je de portal moeten zien om terug te keren.

Geplaatst:

Als er een (geheime) bibliotheek is, dan ga maar een paar boeken jatten. Want ik heb het hard nodig voor m'n Enchantment Table.

En op een of andere manier kan ik geen Nether Wart vinden :?

Geplaatst:

Als het gewoon moeite met leer is, kan ik je wel wat geven. Ik heb liever niet dat alles gesloopt wordt in de Stronghold. En ook Nether Wart heb ik zonet gevonden en kan je wel een beetje van krijgen om een kweekprogramma op te zetten ;)

Geplaatst:

Ik heb ondertussen dan toch maar zelf een kleine blaze farm gemaakt. Heb er hooguit een uurtje aan bezig gezeten, niet zo lang dus. Ik zal wel bordjes/tekens zetten vanaf de poort.

Op wat staat de difficulty van de server trouwens? Normal, mag ik hopen?

Geplaatst:

Hij staat op geen enkele difficulty. In de config kan ik aangeven welke mobs hoevaak per speler spawnen, eigenlijk is alles instelbaar :puh: Ik heb hem nu bijna optimaal 'getuned' voor performance.

Geplaatst:

Difficulty heeft niet alleen invloed op hoeveel mobs er spawnen, maar ook hoeveel schade ze kunnen aanrichten en hoeveel ze kunnen incasseren. Is dat dan ook in te stellen?

Geplaatst: (bewerkt)

Dat heb ik niet voorbij zien komen, wel of ze damage kunnen aanrichten. Hoeveel richten ze nu aan dan?

Edit:

Ik doe wat testjes met de mob spawnrate, daarom is die even offline.

Bewerkt: door Davedavy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...