myron.b Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Is er op dit moment een Minecraft server aan de gang van het forum ? Reageren
myron.b Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Kan iemand mij het IP geven ? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Ik heb de afgelopen dagen screens gemaakt en tot nu toe is het een vrij leuke server. Dit is m'n woning, het is al een vrij oude screen. Want naast m'n huis is een wolkenkrabber in aanbouw. En Votair vroeg om hulp, omdat hij een Nether Portal wou hebben. Dus ik heb hem geholpen. Reageren
thebig Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Posts verplaatst uit het MC-topic naar hier. Kan iemand mij het IP geven ? Dat staat in de openingspost. Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Project Church Reageren
Together Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Zo dat ziet er zeker goed uit! Mijn complimenten! Reageren
thebig Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Ooh, leuk dat we een eigen kerkje hebben in ons dorp. Ik kom er straks wel eens naar kijken Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Wauwie, ons dorpje wordt naarmate gewoon een dikke stad! :O Die kerkje ziet er ook best wel mooi uit, complimenten Reageren
thebig Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Over kerken en religie gesproken: ik heb gehoord dat De Kleine Boom weer in Aclopeca is neergestreken, Neosyp ;o Froodoo zit onderhand een dorp op zichzelf te bouwen, zie ik Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Froodoo zit onderhand een dorp op zichzelf te bouwen, zie ik Dat zou je bijna gaan denken, inderdaad. In ieder geval heb ik inmiddels een aardig stekkie voor mezelf, ja. Reageren
Davedavy Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 (bewerkt) Er gingen wat verhalen dat ik de server op zou heven. Wees gerust Ik heb besloten dat die gewoon blijft. Het is natuurlijk een stuk minder druk dan in de vakantie, maar wat verwacht je? Tips voor de server zijn welkom, en binnenkort zal ik ook wat voorbereidingen treffen voor een eventueel event. Op dit moment even offline, even wat dingetjes aanpassen, een complete backup ed. Duurt ongeveer 30 min. Zal het posten wanneer die weer online is. Bewerkt: 21 januari 2015 door Davedavy Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Goed nieuws Dave, tof! Reageren
Davedavy Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 En hij is weer online. Fresh and well Reageren
Nissan Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Ik ben aan het overwegen ook de MC server te betrekken, maar heb wel wat vragen. Je maakt je eigen huis lijkt me, moet dit een normaal huis zijn of zou je ook bv onder de grond iets maken? Of een boomhut? Of bij wijze van een luchtpaleis? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.