Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb de afgelopen dagen screens gemaakt en tot nu toe is het een vrij leuke server.

2015-01-05_20.22.56.png

Dit is m'n woning, het is al een vrij oude screen. Want naast m'n huis is een wolkenkrabber in aanbouw.

2015-01-10_17.45.36.png

En Votair vroeg om hulp, omdat hij een Nether Portal wou hebben. Dus ik heb hem geholpen.

Geplaatst:

Wauwie, ons dorpje wordt naarmate gewoon een dikke stad! :O

Die kerkje ziet er ook best wel mooi uit, complimenten :tu:

Geplaatst:

Over kerken en religie gesproken: ik heb gehoord dat De Kleine Boom weer in Aclopeca is neergestreken, Neosyp ;o

Froodoo zit onderhand een dorp op zichzelf te bouwen, zie ik :7

Geplaatst:

Froodoo zit onderhand een dorp op zichzelf te bouwen, zie ik emo.gif

Dat zou je bijna gaan denken, inderdaad. In ieder geval heb ik inmiddels een aardig stekkie voor mezelf, ja.
Geplaatst: (bewerkt)

Er gingen wat verhalen dat ik de server op zou heven. Wees gerust :) Ik heb besloten dat die gewoon blijft. Het is natuurlijk een stuk minder druk dan in de vakantie, maar wat verwacht je? Tips voor de server zijn welkom, en binnenkort zal ik ook wat voorbereidingen treffen voor een eventueel event.

Op dit moment even offline, even wat dingetjes aanpassen, een complete backup ed. Duurt ongeveer 30 min. Zal het posten wanneer die weer online is.

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Ik ben aan het overwegen ook de MC server te betrekken, maar heb wel wat vragen. Je maakt je eigen huis lijkt me, moet dit een normaal huis zijn of zou je ook bv onder de grond iets maken? Of een boomhut? Of bij wijze van een luchtpaleis?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...