KoningJesper Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Alles wat je wil, als je maar een plek vind Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Het maakt niet uit waar of hoe je je huis bouwt. Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 (bewerkt) Nog een tweetal screens van het Church Project. De kerk heeft overigens al een echte naam gekregen: Church of Eru Ilúvatar, naar de 'schepper' van het Middle-Earth van Lord of the Rings. Tja, je heet niet voor niets Froodooo. Een groot kruis markeert de start van het bergpad naar de Kerk van Eru Ilúvatar. De start van het bergpad van dichterbij. De tombe onder de kerk. Bewerkt: 21 januari 2015 door Froodooo Reageren
KoningJesper Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 De kerk is teovallig wel gemaakt in mijn tuin Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 Correctie, de kerk staat half boven je tuin. Reageren
Davedavy Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 De kerk is teovallig wel gemaakt in mijn tuin God vond dat blijkbaar nodig. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 Even een nieuwe update: M'n wolkenkrabber is bijna klaar. Er moeten nog 2 verdiepingen worden volgebouwd en er komt nog een antenne bovenop het dak. Verder worden nog alle verdiepingen ingericht, en aan de andere kant van mijn wolkenkrabber, komt er nog een park. Tot zover m'n nieuwe update. Reageren
Davedavy Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 (bewerkt) Dit weekend zal er een flatworld openen. Hoe die wereld precies word ingericht ben ik nog niet uit. Iedereen heeft er creative, je kunt alles bouwen wat je wilt; wat kloten met redstone, awesome creaties, wool art wat je maar wil. Deze wereld zal naast de huidige wereld worden geplaatst en is via een portaal (of command) te bezoeken. Verder zal het Eco systeem worden gereset en afgeschaft. Bewerkt: 22 januari 2015 door Davedavy Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 januari 2015 Rapport Geplaatst: 22 januari 2015 Dus helemaal geen eco sustem meer ? Reageren
Davedavy Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Geplaatst: 23 januari 2015 Het heeft niet zoveel zin meer Niemand opent een shop/vult het bij en/of verkoopt nog spullen dus het heeft ook geen zin nieuwe mogelijkheden te creeeren om het uit te geven. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Geplaatst: 23 januari 2015 Nee, denk het niet. Maar ga het eerlijk toegeven: Wat is het nut ervan? Ik heb 1x meegedaan met de loterij en daarvan is de uitslag miet eens bekent volgens mij. Ook gaf ik altijd gewoon dingen weg of als ik iets van iemand kreeg gaf ik altijd wek wat terug van (ongeveer) dezelfde waarde. Reageren
Dexist Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Geplaatst: 23 januari 2015 (bewerkt) Het heeft niet zoveel zin meer Niemand opent een shop/vult het bij en/of verkoopt nog spullen dus het heeft ook geen zin nieuwe mogelijkheden te creeeren om het uit te geven. Nice creative flatworld . Kan je hem zo maken dat de wereld wat dikker(y-waarde) is dan de standaard flatworld? Bewerkt: 23 januari 2015 door Dexist Reageren
Davedavy Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Geplaatst: 23 januari 2015 Kan je hem zo maken dat de wereld wat dikker(y-waarde) is dan de standaard flatworld? Je bedoeld meer dirt in de grond? Sure. Wees gerust, het zal diep genoeg zijn Reageren
Dexist Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Geplaatst: 23 januari 2015 Kan je hem zo maken dat de wereld wat dikker(y-waarde) is dan de standaard flatworld? Je bedoeld meer dirt in de grond? Sure. Wees gerust, het zal diep genoeg zijn Yep. Mooi! Standaard flatworld is maar 15 blockjes? diep ofzo Vandaar. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Geplaatst: 23 januari 2015 Standaard is 4 blokken diep inclusief Bedrock Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.