Davedavy Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Geplaatst: 23 januari 2015 Ik genereer ze handmatig Volgens mij is het dan 40 blokken diep. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Geplaatst: 23 januari 2015 Flatwordl is heel nice! Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 (bewerkt) De Church of Ilúvatar is erg blij met de donatie van één van de schaarste materialen van Minecraft: een diamant! Deze zal met de grootste zorg worden behandeld. De dank van Ilúvatar is groot! Edit: als er één schaap over de dam is, dan volgen er meer. Alle donaties hangen aan de muur van de Church of Ilúvatar. Bewerkt: 24 januari 2015 door Froodooo Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Graag gedaan! 1 diamond vind ik weinig voor je goddelijke werk. Verwacht binnenkort nog wat zeldzame items die ik dubbel heb! (Had 10 diamonds op me en wou wat doneren, had namelijk niets anders waar ik zelf niet echt iets aan heb...) Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Aha, dus de donateur van de diamant is bij deze ontmaskerd! Aan de zijkant van de kerk hangen bordjes met alle donateurs, en omdat ik niet wist van wie de diamant was heb ik ook een bordje Anonieme Gever(s) opgehangen. Die laat ik wel hangen voor eventuele anonieme donateurs in de toekomst, maar jou naam ga ik er nog apart bij hangen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Is de server nu btw offline? Reageren
Davedavy Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 (bewerkt) Op dit moment wordt de flat world geïnstalleerd. Deze is met een commando zometeen bereikbaar Bewerkt: 24 januari 2015 door Davedavy Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 (bewerkt) Dave was bezig met de flatworld. Edit: zie hierboven. Bewerkt: 24 januari 2015 door Froodooo Reageren
Davedavy Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Okay done! Flatwereld bezoeken kan met /mv tp flat. Terug kan simpel met /spawn. Inventories zijn in beide werelden gescheiden Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Die flat World is te leuk haha. Ben begonnen aan een pretpark en heb al een soort van plaatsje gemaakt om te kijken hoe het zou staan voor ik t in t recreatiepark bouw(niet af, coordinaten etc komen nog). Ook heb ik Davedavy al bezig gezien in een grote doos met een pijl erboven, waarvan ik weet dat er in die doos veel redstone zit, en gaat komen. In m'n pretpark ben ik begonnen aan een mainstreet waar ik gebouwen aan ga bouwen die functioneel zullen zijn. Foto's heb ik al gemaakt. Zodra ik weer achter m'n pc zit upload ik ze ff of maak ik nieuwe! Reageren
Davedavy Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Geplaatst: 28 januari 2015 Hadden een dipje maar de server is weer online Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 januari 2015 Rapport Geplaatst: 29 januari 2015 Huh? Ik vraag of hij offline is, want bij mij kan hij geen verbinding maken met de server, maar wel met andere Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.