Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

De Church of Ilúvatar is erg blij met de donatie van één van de schaarste materialen van Minecraft: een diamant! Deze zal met de grootste zorg worden behandeld. De dank van Ilúvatar is groot!

359lgdy.png

Edit: als er één schaap over de dam is, dan volgen er meer. Alle donaties hangen aan de muur van de Church of Ilúvatar.

23i9sfa.png

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Graag gedaan! :puh: 1 diamond vind ik weinig voor je goddelijke werk. Verwacht binnenkort nog wat zeldzame items die ik dubbel heb! (Had 10 diamonds op me en wou wat doneren, had namelijk niets anders waar ik zelf niet echt iets aan heb...)

Geplaatst:

Aha, dus de donateur van de diamant is bij deze ontmaskerd! Aan de zijkant van de kerk hangen bordjes met alle donateurs, en omdat ik niet wist van wie de diamant was heb ik ook een bordje Anonieme Gever(s) opgehangen. Die laat ik wel hangen voor eventuele anonieme donateurs in de toekomst, maar jou naam ga ik er nog apart bij hangen. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Op dit moment wordt de flat world geïnstalleerd. Deze is met een commando zometeen bereikbaar :)

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Okay done! Flatwereld bezoeken kan met /mv tp flat. Terug kan simpel met /spawn. Inventories zijn in beide werelden gescheiden :)

Geplaatst:

Die flat World is te leuk haha. Ben begonnen aan een pretpark en heb al een soort van plaatsje gemaakt om te kijken hoe het zou staan voor ik t in t recreatiepark bouw(niet af, coordinaten etc komen nog). Ook heb ik Davedavy al bezig gezien in een grote doos met een pijl erboven, waarvan ik weet dat er in die doos veel redstone zit, en gaat komen. In m'n pretpark ben ik begonnen aan een mainstreet waar ik gebouwen aan ga bouwen die functioneel zullen zijn. Foto's heb ik al gemaakt. Zodra ik weer achter m'n pc zit upload ik ze ff of maak ik nieuwe! :)

Geplaatst:

Huh? Ik vraag of hij offline is, want bij mij kan hij geen verbinding maken met de server, maar wel met andere :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...